مهر نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: یک دستگاه کامیونت ایسوز ویژه حمل بار ضایعات پلاستیک، به دلیل نامشخص از مسیر اصلی خارج و واژگون شد که بر اثر آن ۹ نفر مصدوم شدند.

جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۰۲:۲۵ بامداد امروز حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع) نرسیده به پل شهید محلاتی به سامانه ۱۲۵ اعلام و نیروهای ایستگاه ۱۱۷ با تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این کامیونت که بار ضایعات پلاستیک حمل می کرد به دلیل نامشخص از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با نیوجرسی در محل واژگون شده بود.

ملکی ادامه داد: راننده خودرو با بی احتیاطی تمام ۹ کارگر افغان از سنین ۱۴ تا ۶۰ ساله را در قسمت بار سوار کرده بود که بر اثر واژگونی خودرو، هر ۹ نفر به بیرون پرتاب و دچار مصدومیت شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: با تحویل مصدومان به عوامل اورژانس با کمک عوامل راهور ترافیک روان و ایمن سازی های لازم انجام گرفت.

ملکی افزود: با کمک یک دستگاه جرثقیل، خودرو به حالت اولیه برگشت و به محل امن منتقل شد اما در چند متر بالاتر از محل حادثه، یک کامیون کمپرسی برای اینکه با کامیونت واژگون شده تصادف نکند، از مسیر اصلی خود خارج و با نیوجرسی برخورد می کند که خوشبختانه مورد مصدومیت نداشته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: نیروهای آتش نشان با ایمن سازی هر دو محل حادثه، در ساعت ۰۴:۴۵ عملیات را به پایان رساندند.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =