آیت ا...طبرسی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان مازندران که در جلسه این شورا سخن می گفت با تاکید بر مطلب فوق افزود : اقتصاد و فرهنگ از اولویت های امروز جامعه ماست و برای تحقق اولویت های خود باید ابتدا سیاستگزاری صحیح مبتنی بر یافته های علمی داشته باشیم و سپس در مقام اجرا با تکیه بر توانمندی های داخلی و با نگاه به آرمان های ملی و اسلامی به پیش برویم ما بر اساس آموزه های دینی ، ادای وظائف فردی و اجتماعی را یک مسئولیت الهی می دانیم، فلذا باید بتوانیم ظرفیت های بالقوه را به سرمایه های مادی و معنوی مبدل نمائیم .


به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن بر شمردن نقائص موجود در قانون ، عملکرد ، هماهنگی و برداشت ها افزود : ما در نظام اداری و سیستم اجرایی ایرادهای اساسی داریم و در بخش هایی گرفتار مادیت اخلاقی هستیم ،در بخش دینداری و پذیرش آموزه های دینی پیشتاز و فعال هستیم اما مبحث دین باوری تبلور جدی در جامعه ما ندارد .

آیت ا...طبرسی افزود : انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است بهمین دلیل امام امت ، بنیان گذار جمهوری اسلامی ، حدیث ثقلین را در ابتدای وصیت نامه سیاسی و الهی خود آورده اند، امام خمینی در طول 11 سال عمر شریف پس از انقلاب حتی برای یکبار و یک کلمه از اصطلاحات فرنگی استفاده نکردند این رفتار ارزشمند فرهنگی حامل پیام های بلند برای نسل های فعلی و آینده است و ما باید بتوانیم از ظرفیت های فرهنگی و اسلامی برای استحکام پایه های اعتقادی جامعه استفاده کنیم و فضای سالم برای رشد و بالندگی فرزندان خود فراهم نمائیم.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی یک مجموعه ای متشکل از برنامه های مدون ، تخصصی و مستلزم فراهم بودن همه امکانات و گره خوردن اراده های کار آمد و هدایت کلیه ملزومات بسوی یک اقدام بزرگ ملی است و باید کاری کنیم که عملاً گره ها را باز کنیم و باورها را تقویت کنیم و کلیه مجموعه های اداری،تولیدی،علمی و دانشگاهی، تمامی همت های خویش را بکار گیرند.
آیت ا... طبرسی گفت: شورای فرهنگ عمومی باید یک شورای تولیدی باشد.خداوند مبداء تولد ماست و ما باید تولید داشته باشیم،عرصه های تولید را مشخص کنیم و با تجمیع امکانات و با برنامه های مشخص برای تثبیت اقتصاد مقاومتی گام های موثر برداریم.
سرمایه، سرمایه گذار و عرصه های اقتصادی برای پیشرفت فراهم است اما در زمان عمل و اقدام دچار چالش می شویم و فعالیت های تولیدی به نتیجه نمیرسد.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران در پایان با اشاره به ضرورت تهیه مستندهای تلویزیونی برای معرفی شهدای شاخص مازندران گفت: لشکر ویژه 25 کربلا و سرداران و شهدا و رزمندگان مازندرانی سهم بالایی در پیشبرد دفاع مقدس و ناکامی و عدم موفقیت صدام معدوم و حامیان جهانی او داشته اند و اعضای شورای فرهنگ عمومی استان برای ماندگاری آثار و ارزش های خلق شده توسط فرزندان این مرز و بوم آستین همت را بالا بزنند،این کار هم برای قدر شناسی از ایثارگران و مجاهدان راه خدا و هم انتقال آنها به نسل های فعلی و آینده ضروری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =