سرمربی الاهلی امارات گفت که تیمش قصد شکست دادن استقلال را داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال الاهلی امارات در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال تهران قرار گرفت و به تساوی یک بر یک رسید.
اولاریو کوزمین درباره این بازی گفت: بازی خیلی خوبی برای ما بود. انتظار این بازی دشوار را داشتم ولی نه تا به این حد. استقلال تیم قدرتمندی است و پیشرفت خوبی با منصوریان داشته است. تماشاگران هم این تیم را خیلی خوب حمایت کردند.
سرمربی الاهلی درباره بازی تدافعی تیمش در نیمه دوم عنوان کرد: هیچ‌وقت تفکراتمان بازی دفاعی نبوده است. استقلال نیمه دوم را خیلی خوب شروع کرد و دلیل دفاعی بازی کردن ما هم همین بود. بعد از اینکه گل خوردیم بهتر بازی کردیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانش توقعش را برآورده کردند نیز گفت: تیم الاهلی برای خرید بازیکن هزینه‌ای نکردیم و بازیکنان فعلی، بازیکنان سال قبل ما هستند. کاش می‌شد بازیکنان بیشتری به خدمت بگیریم اما در کل از شخصیت تیمم در همه خطوط راضی هستم.
اولاریو کوزمین درباره عملکرد مهاجمان تیمش و اینکه آیا از تساوی راضی بود هم گفت: گلی که به ثمر رساندیم توسط مدافع ما به ثمر رسید و به صورت اتفاقی آن بازیکن در مقابل دروازه استقلال بود. تیم ما به صورت گروهی کار می‌کند و تمام بازیکنان تلاش می‌کنند. درباره سوال دوم باید بگویم که آمده بودیم که ببریم چون با سه امتیاز صعود می‌کردیم ولی اکنون کار به هفته بعد کشیده شد.
او در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد تیمش نمایش خوبی نداشته است نیز گفت: به نظرم شما نمایش خوب ما را ندیدید. اینکه می‌گویید باران اثر داشت را کاری ندارم ولی به بازیکنانم بابت تلاش‌شان در این ورشگاه و مقابل هواداران استقلال تبریک می‌گویم.
سرمربی الاهلی درباره وقت کشی تیمش در این بازی گفت: این یک عمل معمول است و هر تیمی که جلو هست، دروازه بانش تصمیم می‌گیرد که گاهی بازی را نگه دارد تا تیمش از فشار خارج شود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
    3 2
    دفاعت خیلی سوتی بود داداش