علیپور: از این پنالتی‌تر وجود نداشت/ فدراسیون باید اعتراض کند

علی علیپور یکی از بهترین‌های پرسپولیس در بازی با الهلال عربستان بود.

روزنامه خبرورزشی نوشت: مهاجم جوان و قائمشهری كه در ۳ بازی گذشته تیمش در لیگ ۳ گل زده بود در این دیدار آسیایی هم می‌خواست گلزنی كند و تلاش فراوانی هم به خرج داد. شاید بحث برانگیزی‌ترین صحنه بازی در دقیقه ۸ رقم خورد. آنجایی كه مدافع الهلال با دست علی علیپور را هل داد ولی داور عراقی پنالتی مسلم را نگرفت و... در همین ارتباط شنیدن تازه‌ترین حرف‌های علی علیپور خالی از لطف نیست.

خطای دقیقه ۸ مدافع الهلال روی خودت پنالتی بود؟
همان‌طور كه همه كارشناسان داوری گفتند از این پنالتی‌تر هم وجود نداشت.

چطور؟!
كاپیتان الهلال به طور واضح و آشكار من را داخل محوطه جریمه هل داد. من در شرایط تك‌به‌تك بودم و حتی فكر می‌كنم بازیكن حریف باید اخراج می‌شد. اگر این اتفاق می‌افتاد و داور پنالتی ما را می‌گرفت سرنوشت مسابقه به طور كامل عوض می‌شد. تصورش را بكنید كه در دقیقه ۸ الهلال ۱۰ نفره می‌شد و ما هم پنالتی خود را...

(حرفش را قطع می‌كنیم) مطمئن هستید پنالتی خودتان را گل می‌كردید؟
بله، مطمئن هستم گل می‌كردیم ضمن آن كه برای دومین بار خطای آشكار روی من را پنالتی نمی‌گیرند. در بازی با الریان هم همین اتفاق افتاد و یك خطای پنالتی صددرصد را داور روی من نگرفت. به هر حال برد و باخت در گرو چنین تصمیماتی است. من هرگز به خودم اجازه نمی‌دهم در مورد داوری حرف بزنم اما همه آسیا دیدند چه اتفاقی افتاد. به نظرم باشگاه و فدراسیون فوتبال ما باید نسبت به این تصمیمات داوری اعتراض كنند. هر چند می‌دانم بی‌فایده است چون این دو بازی تمام شد و رفت پی‌كارش!

یعنی از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا ناامید هستید؟
نه، منظورم ۲ بازی با الریان و الهلال بود كه می‌توانست با قضاوت درست داور و اعلام پنالتی ۶ امتیاز برای پرسپولیس در بر داشته باشد. من نمی‌دانم چرا این دو خطای واضح روی من را داور پنالتی نگرفت؟ باور كنید هنوز هم فكرم درگیر این موضوع است. با این حال انسان به امید زنده است و ما هم در بازی آخر مقابل الوحده امارات با همه قدرت ظاهر می‌شویم و امیدوارم الریان هم نتواند الهلال را شكست دهد.

یك پاس زیبا هم به مهدی طارمی دادی كه با بدشانسی گل نشد؟
مهدی طارمی ضربه خوبی به توپ زد و به نظرم فقط بدشانسی جلوی گل شدن آن را گرفت. البته دروازه‌بان حریف هم خیلی آماده نشان داد و موقعیت‌های ما را گرفت.

هفته آخر مقابل الوحده چگونه ظاهر می‌شوید؟
مطمئن باشید با دل و جان بازی می‌كنیم تا الوحده را با قدرت شكست بدهیم.

41503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =