رئیس بیمارستان آیت الله روحانی بابل از برگزاری کارگاه طراحی"زایمان پوستر" برای اولین بار در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از بابل ، دکتر محمد صادقی گفت: بسته ترویج زایمان طبیعی، از مهمترین بسته‌های حمایتی طرح تحول نظام سلامت است که به ارتقای شاخص‌های سلامت مادران و نوزادان کمک می‌کند. که در راستای افزایش رضایت‌مندی مردم در بهره‌مندی از خدمات بهداشتی و درمانی با استفاده از بودجه دولتی و با هدف بهبود کیفیت خدمات در حال اجراست.

وی ادامه داد: باید جهت کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی در طبقات مختلف جامعه به فرهنگ سازی و مشاوره های درست پرداخت تا خانم های عزیز از مزایا و محسنات زایمان طبیعی بیشتر اطلاع پیدا کنند.
وی گفت: کارگاه طراحی"زایمان پوستر" برای اولین بار در کشور با حضور طراحان و گرافیست های برتر استان مازندران در بیمارستان روحانی برگزار شد که به عنوان طرحی نو در راستای ترویج زایمان طبیعی بود.
دکتر صادقی ادامه داد: این کارگاه عملی با حضور 27 دانشجو و طاراحان برتر دانشگاه های الزهرا(س) و امام صادق(ع) بابل و قدسیه ساری بمدت 2 روز در روزهای 30 و 31 اردیبهشت 96 برگزار شد .
این مسئول اضافه کرد: آثار برتر ضمن حضور در نمایشگاه، داوری و تقدیر خواهند شد.
رئیس بیمارستان آیت‌الله روحانی(ره) بابل ادامه داد: تجهیز و بهینه سازی کلاس آمادگی زایمان طبیعی، نصب بنرهای مختلف در سطح شهرهای بابل، بابلسر و کیاکلا، چاپ و توزیع تعداد 15 هزار بسته فلش کارت در مصلی نماز جمعه شهرهای بابل، ساری، قائمشهر، آمل، بابلسر، امیرکلا و مرزیکلا ،همچنین در هیئت‌های مذهبی و ادارات شهرستان ، برپایی غرفه های ترویج زایمان در سطح شهر بابل، ساخت و پخش کلیپ های ویدئویی در تلویزیون های شهری و... از جمله فعالیت‌های انجام شده راستای ترویج زایمان طبیعی این مرکز بوده است تا بتوانیم گامی مهم در راه ترغیب بانوان باردار به انجام زایمان طبیعی برداریم .
وی گفت : مادران باردار چنانچه ذهن خود را بر روی فواید زایمان طبیعی متمرکز نمایند و بر فواید آن آگاهی کامل داشته باشند ، می توانند با اعتماد به نفس زایمان طبیعی ایمن و موفقی را با خاطره ای خوش به پایان برسانند.
دکتر صادقی بیان داشت : به زایمان طبیعی فکر کنید و تمام هم و غم خود را برای سالم پشت سرگذاشتن دوران بارداری خود بگذارید، باشد که در این پدیده ی خلقت که شروعی به وسعت کهکشان و به زیبایی رنگین کمان می باشد موفق باشید.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =