یکی از کارکنان شهرداری تهران در شکوائیه‌ای از سازمان متبوع خود گلایه کرده که هزینه حق بیمه را از حقوق آنها کسر کرده‌اند ولی به حساب سازمان بیمه گر پرداخت نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برای دومین بار است موضوع بیمه درمانی کارکنان شهرداری در سرویس مشکلات مردم مطرح می شود. پیش از این، بدهکاری بیمه ای سازمان زیباسازی شهرداری تهران باعث مشکلاتی برای کارکنان این سازمان شده بود و اکنون یکی از کارکنان شهرداری گلایه کرده که برای تامین هزینه های درمانی، با مشکل مواجه شده اند چون کارفرمای آنها یعنی شهرداری، با وجود کسر حق بیمه، آن را به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز نکرده است.
این مخاطب در گلایه خود نوشته:اینجانب یکی از کارکنان شهرداری تهران هستم که همسرم دچار بیماری سختی است ومتاسفانه درحال حاضر دجار مشکل در خصوص هزینه درمان آن شده ام .متاسفانه به رغم اینکه شهرداری تهران ماهیانه رقمی را بابت حق بیمه وهمچنین بیمه تکمیلی از حقوق ما کسر میکند اما هزینه بیمه به سازمان تامین اجتماعی واریز نشده است ودرحال حاضر بنده وبسیاری از همکاران من با مشکل مواجه شده ایم چراکه تامین اجتماعی دفترچه بیمه برای ما صادر نمیکند .در تماس با مسئولین شهرداری هم آنها عنوان کردند که پول نداریم ونمیتوانیم حق بیمه ها را واریز کنیم وما مجبور هستیم که به صورت آزاد هزینه های درمان را پرداخت کنیم.از سوی دیگر بیمه تکمیلی نیز در پرداخت هزینه ها می گوید چون آزاد هزینه پرداخت کرده اید ما نمیتوانیم هزینه درمان را کامل به شما پرداخت کنیم وبراساس تعرفه دولتی محاسبه می شود وبدین صورت همه هزینه ها به صورت 50 درصد به ما پرداخت می شود.

از آنجایی که در شرایط فعلی، پاسخگویی در اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تهران با مشکل مواجه شده و با وجود انعکاس این گلایه، تاکنون توضیحی از اداره مزبور دریافت نشده است.

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
    6 0
    اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تهران ،هیچ توضیحی در خصوص شکایات شهروندان ارائه نمی دهد. و اصلا خود را موظف به پاسخگویی به مشکلات شهروندان نمی داند.
  • ناشناس A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    1 0
    چراشهرداری تهران وشرکت توسعه فضاهای فرهنگی اماکن قابل واگذاری به بخش خصوصی نظیر موزه ها واماکن فرهنگی راواگذارنمی کندتا مدیریت کیفی بیشتری داشته باشند؟