فاز یک بزرگراه تهران-شمال ۶۱ کیلومتر از مسیر را کوتاه‌ می‌کند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه مشکلات بسیاری برای عبور از دره و رودخانه د راین پروژه وجود دارد، گفت: بهره‌برداری فاز یک این پروژه ۶۱ کیلومتر از مسیر تهران به شمال را کوتاه‌تر کرده است.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، خسرو ارتقایی در بازدید از پروژه آزادراه تهران- شمال که در محل این پروژه برگزار شد، اظهار داشت: تمام فعالیت‌های کاری منطقه یک و دو به زودی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه منطقه یک این پروژه با طول 32 کیلومتر تا اواخر سال 93 چیزی حدود 28 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: در حال حاضر این پیشرفت به 85 درصد رسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه مشکلات بسیاری برای عبور از دره و رودخانه د راین پروژه وجود دارد، عنوان کرد: بهره‌برداری فاز یک این پروژه 61 کیلومتر از مسیر تهران به شمال را کوتاه‌تر کرده است.

ارتقایی با بیان اینکه عمده بهره‌برداری‌های این طرح در منطقه یک است، عنوان کرد: در فاز 2 این پروژه که به طول 20 کیلومتر است مطالعات زیست‌محیطی انجام می‌شود که جلسات مهمی در این رابطه با ادارات مربوطه برگزار شده است.

ارتقایی ادامه داد: 29 کیلومتر از این پروژه در استان البرز اجرا می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =