افزایش ۳ برابری کمک‌های خیران در ماه مبارک رمضان امسال

واحد مرکزی خبر نوشت: مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: میزان کمک ‌های دریافتی درماه مبارک رمضان در مقایسه با سه سال گذشته رشدی 3 برابری داشته است.

منوچهر رحمانی در جشن گلریزان این ستاد مردمی که در محل کتابخانه ملی ایران برگزار شد، گفت: طبق اعلام مسئولان برگزاری این مراسم سنتی، خیران تا این لحظه با اهدای مبلغی معادل سه میلیارد و 800 میلیون زمینه آزادی نزدیک به 30 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کرده‌اند.

در ادامه گفت: یکی از خیران ثابت قدم این مجموعه حمایتی امسال با اهدای 2 فقره فیش حج تمتع به یاری ستاد دیه در امر آزادی زندانیان واجد شرایط پرداخت که این اوراق در ابتدای مراسم با همت عالی به قیمتی معادل 500 میلیون ریال فروخته و مجدد با نیت خیرخواهانه به ستاد اهدا شد.

مدیر نمایندگی ستاددیه استان تهران گفت: سال گذشته با کمک خیران ، این مجموعه حمایتی توفیق داشت تعداد 796 نفر از زندانیان معسر را از حبس رهایی بخشد که جمع بدهی این افراد مبلغی بالغ بر 840میلیارد ریال بود.

محسن رفیق دوست رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان تهران، مصطفی محبی مدیرکل زندان‌های استان تهران و مجید احسانی معاون اجرایی ستاد دیه کشور از جمله مهمانان این همایش معنوی بودند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 676910

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =