ایلنا نوشت: مهران مدیری در تازه‌ترین برنامه‌ «دورهمی» از سیاسی نبودن خود سخن گفت و اینکه به سفارش هیچ حزب، شخص یا گروهی انتقادات خود را مطرح نمی‌کند.

مهمان شب گذشته شامگاه جمعه ۳۰ تیر ماه برنامه دورهمی روشنک عجمیان بود و ویژگی برنامه در این بود که این‌بار مهمان از مهران مدیری سوال می‌کرد.

مدیری در پاسخ به این سوال که بخشی از حرف‌های شما در قالب پلاتو کاملا سیاسی است و آیا این حر ف‌ها هدفمند است، گفت: من از سال ۸۸ تا سال ۹۳ اصلا در تلویزیون نبودم و هیچ جا نقدی مطرح نمی‌کردم. در فضای مجازی هم نبودم پس چرا به من می‌گویند که تو سالهاست انتقاد می‌کنی. من ۲ سال است که با ساخت برنامه درحاشیه و دورهمی به تلویزیون آمدم.

او ادامه داد: دیگران هم نقد می‌کنند و حرف می‌زنند اما تا من یک حرفی می‌زنم هر دو جناح سیاسی به من حمله می‌کنند درحالیکه آنچه که من می‌گویم مسائلی است که به ذهنم می‌‌آید.

مدیری ادامه داد: من چیزهای که درباره مسائل اجتماعی و مشکلات مردم به ذهنم می‌رسد را می‌گویم و وظیفه خودم می‌دانم که آنها را بگویم زیرا یک تریبونی در اختیار دارم و باید حرف مردم را در این تربیون بگویم.

او با تاکید بر اینکه طرفدار هیچ جناح سیاسی نیست، افزود: اینکه از جایی خط می‌گیرم یا از جایی به من گفته‌اند چنین حرف‌هایی بزنم یا تلویزیون به من گفته این حرف‌ها را بگویم، اصلا صحت ندارد.

مدیری افزود: اینکه من طرفدار یک جناح یا دشمن یک جناح دیگر هستم درست نیست. قرار است که همه تحمل داشته باشیم و انتقادپذیر باشیم هرچند برخی از کسانی که این حرف‌ها را می‌شنوند، انتقادپذیر نیستند و هر چه از دهانشان درمی‌آید به من می‌گویند. اما اگر قرار باشد من انتقاد کنم و شما انتقادپذیر نباشید پس فرق بین من و شما چیست؟ من فقط مشکلات مردم را می‌گویم.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 26
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    نقدهایی به بهترین کارگردان ظنز در ایران وجود دارد.ایشان سال گذشته جملات سنگینی به دکتر ظریف در برنامه دورهمی زدند که بازتاب زیادی داشت.بعد از آن همه هجمه که به سمت ایشان آمد آقای مدیری پیام دادند که من سیاسی نیستم.در حالی که ایشان حتی اگر سیاسی نبودند می توانستند در پیام خود شخص مورد خطاب خود را مشخص کنند.ایشان با سکوت معنادار خود مخاطب گفته های خودشون تایید کردند در حالی که دکتر ظریف در بین مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار هست.حتی ایشان اگر واقعا مخاطب حرف های خود را دکتر ظریف نمی دانستند باید به دلیل توجه شدید مردم به این موضوع در پیام خود می گفتند که چنین منظوری نداشتندبه نظر من با اختلاف زیاد ایشان بهترین طنزپرداز ایران هستند ولی صحبت های دیشب صرفا فرافکنی بود.
    • محمدعلي IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
      13 46
      به نظرتون نقدش به ظريف اشتباه بود ؟ دكتر ظريف حالا كه 15 سال برنامه هسته اي ايران را عقب انداخته تهديد ميكنه از برجام خارج ميشيم
  • ابراهیمی A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    خب عزیز من مشکل دقیقا همین جاست که از سال 88 تا 92 هیچ نقدی بر دولت قبلی نداشتی. همان زمان خیلی از هنرمندان با این که در تلویزیون نبودن، نقدهای شان را مطرح کردن و حتی دچار مشکل هم شدن
    • بی نام A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
      15 3
      مدیری یک بیزنس من موفق است
  • بی نام A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    اسپانسر برنامه ات ازت نخواست بیشتر به چه موضوعاتی بپردازی؟
  • نقدات دو ماه از دو سال بود فقط IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    76 14
    خودتی داداش چرا فقط دو ماه اصلا هم خط نگرفتی سفارش نگرفتی حتی سیگار رو پول گرفتی از کمپانی ها و برای پول تبلیغ سیگار کردی
  • دم فروش فیلمش مردم مهم شدن IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    خودشم میدونه نود درصد مردم طرفدار جریان رسمی رسانه میلی صدا و سیما نیستن و دم اکران فیلمش یاد مردم افتاده و رنگ عوض کرده و به ماله کشی رسیده مردم قهوه تلخ و ویلاها یادتونه اعتراض منفی مدنی سزای گران فروش و کم فروش و سفارشی فروش و فرمایشی کار نخریدن هست
    • بی نام A1 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
      11 9
      همینطور مثل انتخابات که فقط در یک ماه رقابت انتخاباتی مردم مهم می شوند . یارانه میدن سود سهام عدالت میدن سایت کارورزی راه میندازند ولی نور چشمی ها مثل هلو میرند تو ادارجات و پشت میزو زیر باد و کولر
  • بی نام IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    70 16
    با سلام خدمت آقای مدیری من کاملا با ایشون موافق هستم که بعه عنوان یک هنرمند و یک ایرانی نقد کنند.من کاملا با ایشون موافق هستم که از سال 88 تا 93 تریبون برای نقد نداشتند.ولی دو سئوال از آقای مدیری دارم.اول جناب مدیری شما از سال 88 تا 93 تریبون صدا سیما نداشتید ولی سریال طنز در رسانه خانگی داشتید مثل شوخی کردم چرا در اونجا نقد نکردید با زبان طنز از وضع موجود و دولت نهم و دهم.سئوال دوم چرا شما فقط از اینوریها نقد میکنید و هیچ از اونوریها نقد نمیکنید در صورتی که اونوریها که معصوم نیستند که هیچ ، سر تا پا مشکل هستند.داداش من برای اینکه ضایع نشه که اینکارهاتون خوش خدمتی در پاسخ به آنتن دهی به شما میباشد اگر ده تا نقد از اینوریها میکنی یک عزیزم دلبندم حداقل به انوریها بکن
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    33 2
    ناگفته هایی هم اینجا هست...
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    16 73
    آفرین به آقای مدیری
  • آماده خور IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    68 15
    ایشون هیچ ایده از خود ندارن خلاقیت صفر دورهمی مال مهراب قاسمخانی بود که خودشم از برنامه هندی دزدیده بود و کار شاقی هم نیست دعوت چهره های مطرح مصاحبه و قیمت هر کس دیگه هم میتونه مجری کارگردان این برنامه بشه خواننده مطرح با کنسرت های پرفروش و مورد تایید آهنگسازان مطرح؟
    • محمدعلي IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
      10 13
      خدا بخواد از شما به عنوان خلاق نمونه دعوت ميكنند شروع كني برنامه بسازي
  • بی نام A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    15 5
    براش الکی تبلیغات نکنید.
  • التماس کمی فکر و تامل IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    12 8
    دوستان چرا دست ازاین طرفداری بی مور خود برنمی دارید درتمام دنیا مردم دولت ورییس جمهور انتخاب می کنند که بتواند مشکلاتشان راحل کند واگر دولت این کاررانکند افرادی که صاحب تریبون هستند ازجانب مردم مطالبه می کنند وهرنفربابت هر رای که می دهد ازدولت طلب خدمت دارد ودولت باید پاسخگوباشد اما درکشورمابرعکس است .یک سری کارندارند نقد درست است یانادرست فقط می خوان دفاع کنند مگه خدای نکرده به ناموستون فحش داده شده که انقدربهتون برمی خوره خواهش می کنم مثل همه جای دنیا انقدر ازدولتی که انتخاب کردید محکم مطالبه داشته باشید که حتی اگه دولت افرادناکارامدی هم داشته باشه مجبور به خدمت شوند نکنه میخواید دولت تا آخر 8 سالش هیچ کار مفیدی انجام نده وآخرشم بندازه گردن دولت قبل.
  • بی نام A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    23 5
    مهران مدیری درسته که خودش رو هنرمند مردمی می داند، ولی در عمل به همه هر چیزی شباهت دارد جز مردمی بودن.
  • بی نام A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    19 10
    مهران مدیری سال های قبل خیلی باورپذیر تر و دوست داشتنی تر بود، نمی دونم چه شده که در این سال های اخیر چنین رفتارهایی از خود بروز می دهد و انتقادهایش مورد پذیرش مردم قرار نمی گیرد. نمی دانم.
  • بی نام A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    21 0
    هنر نزد ایرانیان است وبس سعی کن با مردم باشی نه با هرجا که پول وقدرت دارن تا همیشه توتاریخ ماندگار باشی
  • حکم RO ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    24 8
    کسی که فقط یه ساعت مچیش 100 میلیونیه درد مردم رو متوجه میشه؟؟
    • بی نام A1 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
      7 11
      خدایا ببین کیا از درد مردم حرف میزنند. یک مشت حسود.
  • بی نام A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    13 7
    آثار مهران مدیری هم چون رفتارش و رویکردی که در برنامه هایش دنبال می کند دچار دگرگونی شده اند، در میان آثار جدیدش هیچ یک نتوانست موفقیت دو سریال گذشته اش را به دست آورد و خیلی ضعیف تر شده اند. مدیری از وقتی که با برادران قاسم خانی کار نکرد دیگر مدیری سابق نشد.
  • بی نام A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    13 4
    کسی منکر این نمی شود که انتقاد نکنید، پنج سال در تلویزیون نبودید درست، ولی مگر سهم یا حقی بوده است که ان موقع نتوانسته اید بگیری که الان با رویکردی طلبکارانه بازگشتی و دنبال انتقاد کردن هستی؟
  • بی نام A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    15 3
    انتقاد کردن اصول دارد و باید انصاف را رعایت کرد، نه اینکه هر کسی که هوای آدم را داشته باشد خوب هست و اونیکه ندارد بده است و باید کوبیدش
  • بی نام A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    9 23
    درود بر مهران مدیری نازنین که به نظر من همیشه مصداق بارز اون جمله گرانسنگ شاملوی گرامی است که گفته هنرمندی که عصیان نکند مفت نمیارزد.
    • بی نام A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
      11 13
      این حرفا به مهران مدیری نمیاد
  • سجاد A1 ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    2 6
    الان که بهت تریبون دادن جرات داری از راستی هم انتقاد کنی شما رو پیشون ما چی میخونی مدیری