ایلنا نوشت: جانشین فرمانده کل ارتش تاکید کرد: دوضعیت سرباز‌ها می‌تواند و باید بهتر از امروز باشد و روز به روز بهتر شود،

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در دیداری صمیمی با تعدادی از کارکنان وظیفه ستاد ارتش با اشاره به نقش و اهمیت سرباز در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: در فرهنگ اسلام، سرباز جایگاه ویژه‌ای دارد.

او با بیان این‌که سرباز در نظام اسلامی دارای جایگاه ویژه‌ای است و در متون دینی اهمیت این جایگاه به خوبی مشخص است، اظهار داشت: در متون دینی ما، بزرگان اسلام از خداوند طلب جایگاه سربازی کرده‌اند؛ چراکه سرباز دارای اهمیت بالایی بوده و همیشه و در هر میدانی پیروز است.

این مقام عالی‌رتبه ارتش افزود: در هر دیداری که فرماندهان و مسئولان لشکری توفیق شرفیابی خدمت رهبر معظم انقلاب را پیدا می‌کنند یکی از مواردی که معظم‌له به آن توصیه می‌فرمایند بحث سربازان و رسیدگی به این قشر مهم از نیروهای مسلح است.

پوردستان به برخی اقدامات انجام شده به جهت خوشایندسازی خدمت برای کارکنان وظیفه اشاره کرد و بومی‌سازی محل خدمت، مناسب‌سازی فضای پادگان‌ها، استفاده از تخصص سربازان، بهبود نسبی وضعیت حقوق و مزایای سربازان و توجه به بهداشت و درمان آن‌ها از طریق صدور دفترچه خدمات درمانی را از جمله کارهای انجام شده در این راستا دانست.

او در پایان با بیان این‌که وضعیت سرباز‌ها می‌تواند و باید بهتر از امروز باشد و روز به روز بهتر شود، تصریح کرد: ما در نظر داریم با استفاده از نظر خود سربازان در زمینه خوشایندسازی دوران خدمت کارکنان وظیفه اقدام کنیم تا ان‌شاءالله همه ما سربازان خوبی برای آقا امام زمان (عج) و نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) باشیم.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 695722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =