رییس سازمان صداوسیما در پیامی، انتصاب رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیر این مجمع را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالعلی‌ علی‌عسکری در پیامی که برای آیت‌الله هاشمی شاهرودی ارسال کرد، ضمن تبریک انتصاب او به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، توفیق روز افزون او را در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) از خداوند تعالی خواستار شد.

در پیام علی‌عسکری به آیت‌الله هاشمی شاهرودی آمده است:

«انتصاب شایسته حضرتعالی از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظلّه العالی) به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک عرض می‌نمایم. بدون تردید حضور آن فقیه و عالم وارسته، متعهد، انقلابی و مجرب موجب اعتلای این نهاد مهم نظام اسلامی خواهد شد. توفیق روزافزون حضرتعالی را در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) از خداوند تعالی مسئلت دارم.»

همچنین رییس صداوسیما در پیام تبریک خود به محسن رضایی، توفیق او را در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظلّه العالی) از خداوند متعال مسئلت کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: «انتصاب شایسته جناب‌عالی را از سوی مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) به سِمت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تبریک عرض می‌نمایم. بدون تردید استمرار تلاش‌های ارزشمند آن برادر انقلابی جهادی و با تجربه در این جایگاه موجب ارتقاء کارآمدی و تأثیرگذاری این نهاد راهبردی و بااهمیت خواهد شد. موفقیت آن‌جناب را در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظلّه العالی) از خداوند متعال مسئلت دارم.»


57243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =