بازیگر «شهرزاد» از دلایل افت فصل دوم سریال سخن گفت

میزان نوشت: رامین ناصرنصیر گفت: داستان در قسمت دوم «شهرزاد» دارای فراز و فرودهای مناسبی بود اما به نظر من قسمت‌بندی نامناسب و همین طور پایان یافتن فصل در اواسط داستان برخی از نقدها را به این سریال وارد کرده است.

رامین ناصرنصیر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: این روزها تماماً مشغول بازی در سریال «شهرزاد 3» هستم و در کنار آن در سریال «افسانه هزارپایان» نیز اثر دیگری است که در آن به ایفای نقش می‌پردازم و از شبکه نسیم روی آنتن خواهد رفت.

او درباره چگونگی ساخت و مراحل فیلمبرداری شهرزاد 3 افزود: طبق قراری که گروه تولید با بازیگران گذاشته در خصوص فصل سوم شهرزاد دیگر نمی‌توانیم مصاحبه‌ای داشته باشیم و از این به بعد تمام اخبار شهرزاد 3 از طریق روابط عمومی اثر ارائه خواهد شد.

بازیگر سریال «سر دلبران» درباره نقدهای وارد شده بر فصل دوم شهرزاد تصریح کرد: در ابتدای راه فیلمنامه کلی شهرزاد به ما داده شد و صحبتی در مورد فصل بندی این سریال گفته نشد و نمی‌دانستیم دقیقاً این مجموعه چند فصل خواهد شد.

او در همین راستا ادامه داد: از نظر من قصه اصلی شهرزاد به هیچ وجه ناقص نبود و نمی‌توان گفت که شهرزاد در داستان ایراد داشته است. شاید مشکل اصلی و نقدهایی که بر شهرزاد 2 وارد شده به علت روند نادرست تقطیع و فصل بندی اتفاق افتاده است.

ناصرنصیر خاطرنشان کرد: داستان در قسمت دوم دارای فراز و فرودهای مناسبی بود اما به نظر من قسمت بندی نامناسب و همین طور پایان یافتن فصل در اواسط داستان برخی از نقدها را بر فصل دوم این سریال وارد کرده است.

58241

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    14 0
    کجاش فراز وفرود داشت از قسمت اول تا اخر تغییری نکرد شیرین تو همون تیمارستان بود. قباد از اول تا اخر دنبال شهرزاد بود. بدون هیچ تغییری فرهاد که در فصل یک یک مبارز بود خدایی فقط نقشش در حد راننده شهرزاد بود که ببرد وبیارد اون داستان های فرار مصدق هم در حد شعار بود. کارگردان هم یک خلاقیت نداشت برای کشف مسایل پنهان همه را اکرم وایمیستاد پشت در اطاق کشف می کرد.بازیها هم فقط اقای سلطانی وحسینی قابل قبول بود. تازه اقای حسینی هم نسبت به بازیش جاهای دیگر ضعیف بود
  • بی نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    9 1
    بعید است چاپ کنید ولی فصل دوم شهرزاد واقعا بد بودن هیجان بود،من قسمت یک ودو را دیدم تا شش ندیدم داستان اصلا نه پیش رفته بود نه هیجانی بود، شهرزاد هم که اصلا علاقه ای به بچش نداشت، نقطه قوت کارهای حسن فتحی دیالوگ نویسی بود که ما باید جا اصلا از ان دیالوگهای خوب اثری ندیدیم.