کری‌خوانی سنگین‌وزن انگلیسی برای امیر علی‌اکبری

اولی تامپسون با اعلام اینکه امیر علی‌اکبری بازی آماتورگونه‌ای دارد ابراز تمایل کرد با این مبارز ایرانی به رقابت بپردازد.

به گزارش ایسنا، امیر علی اکبری مبارز ایرانی که در رقابت های رایزین ژاپن توانسته است درخشش خوبی داشته باشد و رکورد ۷ برد و یک باخت را از خود ثبت کرده است، چندی دیگر باید بار دیگر مبارزه داشته باشد؛ رقابتی که قرار است اواخر ماه جاری میلادی برگزار شود.

اولی تامپسون مبارز انگلیسی درباره رقابت در تورنمت رایزین گفت: من الان آماده هستم و شرایط خیلی خوبی دارم و دوست دارم در رایزین رقابت کنم. در حال بررسی پیشنهادهایم برای مبارزه در روسیه و آفریقا نیز هستم.

قوی ترین مرد بریتانیا در سال ۲۰۰۶ تمایل نشان داد تا با کشتی گیر سابق ایرانی یعنی امیر علی اکبری رقابت کند. او در ادامه اظهار داشت: من فکر نمی کنم علی اکبری تا الان با مبارزی در حد و اندازه های من رقابت داشته است. او قبلا ادعا کرده بود که من را نمی شناسد ولی در ادامه صفحه من را در توئیتر فالو کرد (باخنده). امیر کشتی گیر خوبی است اماکند است و حمله های آماتورگونه ای دارد.
هنوز مشخص نشده است که حریف بعدی امیر علی اکبری چه مبارزی است. او در بازی قبلی خود توانسته بود تیلور کینگ آمریکایی را به راحتی از پیش روی بردارد.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
    26 2
    خخخخ بچه دلش ناک اوت میخاد انگلیسی آماده بدباختنت باش