کاربران آی او اس و اندروید در فصل سوم 2017 بیش از 26 میلیارد اپلیکیشن جدید دانلود کردند.

به گزارش خبرآنلاین، موسسه تحقیقاتی App Annie در گزارشی نوشت بین ژوئن تا سپتامبر 2017 بیش از 26 میلیارد اپلیکیشن توسط کاربران دانلود شده است که این رقم مربوط به دانلودهای جدید - و نه آپدیت یا دانلود مجدد - بوده و 8 درصد رشد را در مقایسه با مدت مشابه 2016 نشان می‌دهد.

بر این اساس کاربران اندرویدی در فصل سوم 2017 بیش از 325 میلیارد ساعت وقت صرف اپلیکیشن کرده‌اند (آمار جهانی منهای چین) که در این میان کشورهایی مانند هند، ویتنام و اندونزی رشد دو رقمی را در کارنامه خود به ثبت رساندند.

دانلود اپلیکیشن روی آی او اس نیز رشد 8 درصدی را در این مدت تجربه کرده و چین،آمریکا و عربستان در صدر این رشد قرار دارند. در این گزارش رفع مسدودیت از اپلیکیشن‌های پیام رسان اجتماعی در عربستان و هجوم کاربران برای دانلود این نوع نرم افزارهای موبایلی را عامل رشد و توسعه سریع دانلود در این کشور اعلام کرد.

میزان هزینه کاربران روی اپلیکیشن نیز رقم قابل توجهی را در بر می‌گیرد. بر این اساس در فصل سوم سال 2017 بیش از 17 میلیارد دلار از طرف کاربران برای خرید اپلیکیشن یا محتویات بیشترداخل اپلیکیشن(App in purchase) هزینه شد که 11 میلیارد دلار آن متعلق به آی او اس است. هر دو فروشگاه اپلیکیشنی اندرویدی و آی او اسی رشد 25 درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تجربه کردند.

پیش بینی می شود فروش اپلیکیشن تا سال 2021 به رقم 100 میلیارد دلار برسد.

5656

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =