مدیرکل بهزیستی: مدیریت اداری انسانی با علومی چون مدیریت رفتار ارتباطی تنگاتنگ دارد

صبح امروز جلسه ای با حضور مدیر کل و کارشناسان استان و جمعی از نمایندگان و کارشناسان منطقه 6 در بهزیستی لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، اسداله حیدری مدیر کل بهزیستی لرستان در این نشست با تبیین اینکه هر سازمانی برای رسیدن به اهداف خود بایستی توجه ویژه به بزرگترین سرمایه خود یعنی نیروی انسانی داشته باشد گفت هر سازمانی برای حفظ پویایی خود باید به آموزش نیروی انسانی کارآمد ،باتجربه و آموزش دیده بپردازد و این مهم مستلزم ارائه آموزش مستمر و به روز نیروی انسانی می باشد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت اداره انسانی با علومی چون مدیریت رفتار ارتباط تنگا تنگی دارد گفت ما برای تربیت نیروی انسانی بایستی از جدیدترین نظرات و راهبردها و استژاتژی ها استفاده کنیم و نباید اجازه داده شود که ساختار سازمانی یک سازمان دچار پیری و فرسودگی شودو امیدواریم نشست های منطقه ای راهگشا باشد.

 مدیرکل بهزیستی استان یکی از راهکارهای خوب در این زمینه را استفاده از نظرات تخصصی کارشناسان اجرایی دانست و افزود: این تجارب می تواند از طریق نشست های منطقه ای به همدیگر انتقال داده شود.

دکتر حیدری افزود: خوشبختانه در 4 سال گذشته اقدامات خوبی در زمینه های افزایش انگیزش کارکنان ،تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی ،افزایش حقوق کارکنان انجام شده ولی کافی نیست.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =