خدمات دهی گسترده شهرداری سقز با شروع فصل گرما

معاون خدمات شهری شهرداری سقز با اشاره به شروع فصل گرما اظهار داشت: واحدهای این معاونت در راستای خدمت رسانی مناسب تر به شهروندان با جدیت اهداف خود را در حوزه های مختلف دنبال می کند که می طلبد شهروندان نیز همکاری لازم با نیروها شهرداری داشته باشند.

به گزارش خبرآنلاین از سقز؛ حسين بيگي افزود: در روزهای گرم تابستان، جمع‌آوری زباله‌ها بر اساس برنامه‌ای منظم در هر شب در تمام سطح شهر شهر انجام می‌شود و همچنین شستشوی مخازن زباله نیز به صورت منظم انجام شده و برای حل مشکل و از بین بردن بوی نامطبوع حاصل از شیرابه‌های مخازن زباله در سطح شهر از مواد ضدعفونی کننده استفاده مي شود.

وي از شهروندان و مغازه داران خواست كه زباله هاي خود را در كيسه هاي پلاستيكي مشگي مخصوص ريخته و از ريختن زباله به صورت فله اي بپرهيزند تا شيرابه ناشي از آن بر روي زمين و معابر جاري نشود و همچنين از ريختن زباله هاي خود به داخل جوي ها و جداول خودداري نمايند تا در صورت بارش هاي احتمالي باعث آبگرفتگي معابر سطح شهر نشود خ

وي مبارزه با حیوانات موذی، حشرات و... از دیگر اقدامات حوزه معاونت خدمات شهري برشمرد و گفت: پاکسازی جوی ها و کانال ها در دستور کار قرار گرفته است که با استفاده از تانکرآب و مواد ضد عفونی کننده جوی های زیر سطحی پس از نظافت توسط خودرو ویژه شستشو و جوی ها ضدعفونی و تمیز می شود تا از اشاعه بوی نامطبوع جلوگیری به عمل آید.

حسين بيگي بیان کرد: در حوزه پارک ها و فضای سبز برای رفع هرنوع آفات نباتی، سم پاشی مرحله اول درختان سطح شهر انجام شده و مرحله دوم نيز در دستور كار است و همچنين سرویس های بهداشتی عمومي در اكثر نقاط شهر آماده بهره برداری شهروندان می باشد.

معاون خدمات شهري شهرداري سقز از فعاليت منظم شهربازي هاي واقع در پارك ها و ست هاي ورزشي در سطح شهر خبر داد و گفت: حفظ سلامت رواني و جسمي يكي از شاخص هاي توسعه انساني است كه در اين راستا شهرداري سقز با مشارکت بخش خصوصی نهايت توان خود را بكار گرفته و اميد است بتوان در حوزه زيرساختي گام هاي مناسب تري برداشت.

وي در پايان گفت: شهروندان گرامي در صورت هر گونه مشكلات احتمالي در موارد مرتبط با حوزه خدمات شهري مي توانند، با شماره تلفن:08736277001 يا با شماره 08736224414 واحد تنظيف شهرداري تماس حاصل نمايند تا در اولين بازه زماني اقدامات لازم براي رفع مشكلات احتمالي صورت گيرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 681198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =