خوان سیچلو از علایق فوتبالی‌اش می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیچلو شاید قدیمی ترین مربی والیبالی باشد که این روزها هنوز در ایران حضور دارد و هدایت تیم ملی امید ایران را برعهده دارد. او در گفت و گویی با خبرآنلاین درباره علایق فوتبالی اش صحبت کرد. سیچلو گفت: من یک آرژانتینی ام، در آرژانتین بچه ها همه اول فوتبالیست به دنیا می آیند بعد به سراغ کارهای دیگر می روند. من هم اول یک دیوانه فوتبال هستم و یک عاشق سن لورنزو و جالب است که بچه که بودم در سن لورنزو بازی هم می کردم. هم در تیم فوتبال بودم و هم والیبال. بعد از آنجا به بوکاجونیورز رفتم و والیبال را به صورت حرفه ای ادامه دادم .

این مربی آرژانتینی در ادامه درباره ولاسکو هم گفت: دیدید در فوتبال یک نفر می شود رونالدو، یکی می شود مسی، یکی پله و ... اینها اسطوره هستند و هیج کس هم طراز اینها قرار نمی گیرد و تکرار هم نمی شوند؟ در والیبال هم ولاسکو همانطور است و هیچ کس حتی به او نزدیک هم نمی شود.
سیچلو سپس درباره بازی ایران آرژانتین در جام جهانی گفت: آن بازی خیلی خاص بود. من هم آن را دیدم، شانس ایران برای بردن بازی خیلی زیاد بود. طرفدارهای زیادی هم از برزیلی ها آمده بودند. ما هم همیشه با برزیل کری فوتبالی داریم ولی یک جوی به وجود آمده بود که فکر می کنم در آن بازی غیر از آن ضربه مسی هیچ موقعیت دیگری نداشتیم. من آنقدر فوتبال را دوست دارم که همین جا هم دوست داشتم دربی را در ورزشگاه باشم و بازی آخر که استقلال دربی را برد در ورزشگاه بودم. واقعا جو ورزشگاه شما بی نظیر است.

41258


برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 653508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =