۰ نفر
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۵

«خبرجنوب» نوشت: به دنبال قتل مردی در یکی از روستاهای جهرم که به ضرب گلوله افراد ناشناس به قتل رسید، تحقیقات پلیسی برای کشف راز این جنایت آغاز شد.

چندی قبل ، یکی از همسایه های این فرد ، وقتی قصد عبور از مقابل منزل وي را داشت با جسدش که روی زمین افتاده بود روبه رو شد. و با این تصور که او به قتل رسیده، ماجرا را به پلیس اطلاع داد.
با این تماس، مأموران یکی از کلانتری های جهرم به سرعت خود را به منزل این مرد رسانده و پس از بررسی دریافتند مرد میانسال به ضرب گلوله به قتل رسیده است.
پلیس در تعقیب قاتل فراری
در حالی که مأموران با یک معمای جنایی روبهرو شده بودند، ماجرا به بازپرس کشیک ویژه قتل گزارش و با حضور او و کارآگاهان پلیس آگاهی ، بررسیها برای کشف راز این قتل آغاز شد.
مأموران در تحقیقات دریافتند مقتول که یکی از اهالی منطقه بوده، هنگام ظهر و زمانی به قتل رسیده که در مقابل منزلش ایستاده بوده است.
از سوی دیگر، شنیده نشدن صدای شلیک گلوله، نشان میداد قاتل قبل از آنکه بتواند از همسایهها کمک بخواهد، وی را هدف گلوله قرار دادهاند.عامل یا عاملان جنایت بدون بر جا گذاشتن سرنخی از خود دست به قتل زده بودند.
این اطلاعات، پلیس را با این فرضیه مواجه کرد که عامل جنایت در یک اقدام سریع با اسلحهای که مجهز به صدا خفه کن بوده، مرد را غافلگیر کرده و وی را با شلیک یک گلوله از پای درآورده و سپس بدون جلب توجه، از قتلگاه
گریختهاند.
عملیات گسترده و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی برای به دام انداختن، جنایتکار آغاز شده و هنوز مشخص نیست جنایت با چه انگیزهای صورت گرفته است.
گفتنی است این پرونده در دادسرای جهرم در دست بررسی است و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتل این مرد ادامه دارد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =