مهر نوشت؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از راه اندازی دکه‌های الکترونیکی روزنامه‌فروشی در این استان خبر داد.

سید موسی حسینی کاشانی ظهر پنجشنبه در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم با دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ساماندهی دکه‌های روزنامه‌فروشی را یکی از برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ذکر کرد.

وی افزود: ۵۴ دکه در شهر قم وجود دارد که از این تعداد ۱۴ مورد آن کاربرد روزنامه‌فروشی را دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از راه‌اندازی دکه‌های الکترونیکی روزنامه‌فروشی در قم خبر داد و افزود: این دکه‌ها همانند دستگاه‌های خودپرداز به صورت الکترونیکی فعالیت خواهند کرد و شهروندان، روزنامه‌های مورد علاقه خود را از این دکه‌ها خریداری خواهند کرد.

حسینی کاشانی، خانه مطبوعات را یک انجمن صنفی قوی برای پیگیری مطالبات اهالی رسانه‌ها دانست و افزود: اگر خانه مطبوعات کارآیی لازم را داشته باشید بسیاری از مشکلاتی که در نظر اهالی رسانه‌ها وجود دارد برطرف می‌شود.

وی افزود: در چند ماه گذشته که هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات استان روی کار آمده است ارتباطات خوبی میان این تشکل صنفی با مسئولان استانی و شهری برقرار شده و اقدامات خوبی از سوی این خانه پیگیری شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم معتقد است که رسانه‌های استان با توجه به کارکرد ملی و فراملی که دارند از جایگاه برجسته‌ای برخوردارند و باید مورد حمایت قرار بگیرند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =