با حضور فرمانده سپاه پاسداران استان لرستان ، شهردار خرم آباد، جمعی از مسئولین و مهندس فریدون خودنیا مدیرعامل شرکت توزیع برق استان، مشکلات منطقه اسد آبادی در مسجد امام جعفرصادق(ع) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مسیر رودخانه اسدآبادی که از مناطق توسعه نیافته و محروم است از نظر خدمات رفاهی در وضعیت مناسبی قرار ندارد و مسئولین بایستی توجه بیشتری به این منطقه داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق درخصوص خدمات ارائه شده از سوی این شرکت به منطقه فوق اظهار داشت: برق لرستان مدتهاست از نظر برق رسانی به منازل و احداث معابر اقدامات لازم را انجام داده ولی متأسفانه افراد ناشناس و سودجود بدلایل نامعلومی لامپ های معابر را شکسته تا تاریکی بوقوع بپیوندد و اهداف خود را عملی نمایند.

لازم به ذکر است: در این بازدید که تا 3 بامداد طول کشید با فراخوان مدیرعامل سریعأ دو دستگاه بالابر به همراه 3 اکیپ اجرایی به محل مراجعه و 44 دستگاه چراغ معیوب و شکسته را تعمیر و با نصب دو دستگاه چراغ جدید روشنایی مطلوب برقرار گردید.

مدیرعامل برق لرستان اظهار داشت: تعمیر روشنایی معابر جدید مبلغ 55 میلیون ریال هزینه در بر داشت و خوشبختانه در حال حاضر وضعیت مناسبی در منطقه برقرار گردیده است.

مهندس خودنیا در ادامه بازدید که به همراه مسئولین مذکور تا پاسی از شب ادامه داشت دیگر حواشی منطقه را بطور کامل بررسی و یکصد دستگاه چراغ کامل را برای منطقه مذکور اختصاص دادند.

این گزارش حاکیست مدیرعامل برق لرستان بازدیدهای شبانه را در قالب برنامه های عملیاتی خود گنجانده و وضعیت روشنایی معابر در سطح استان را مورد بررسی قرار می دهد و مناطقی را که مشکل داشته باشند بلافاصله در دستور کار مدیر مربوطه قرار داده تا علاوه بر رفع تاریکی های احتمالی از لحاظ امنیتی نیز روشنایی اینگونه مناطق را تأمین کند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =