در روز آخر آبان، پیام مهم سردار سلیمانی به رهبر انقلاب درباره پایان کار تروریست‌های مفتضح داعش، پربازدیدترین اخبار بود.

در صدر اخبار با اهمیت و پربازدید امروز، پیام مهم سردارسلیمانی به رهبری قرار دارد. او نوشت: فتنه سیاه داعش پایان یافت!

همچنین نقل‌قولی از نوبخت پربازدید بود که گفت: قطع موقت کمک‎های ایران به خارج از کشور رقم خورده است. همچنین ماجرای رپورتاژی که تلویزیون برای یک چهره اصولگرا رفت ولی او رأی نیاورد! بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصادی تازه‌ترین قیمت آپارتمان نوساز در مناطق مختلف تهران مشتریان زیادی داشت. پس از آن، خبر پربازدید دیگری به مردم مژده داد نان را از فردا با قیمت‌های جدید می‌خرید‍! مطلب پربازدید دیگری هم عنوان کرد نرخ ارز را با خیال نمی‌توان تعیین کرد!

در سرویس فرهنگی، نقل قولی از مجری سرشناس که گفت: دنبال کسب شهرت در عرصه بازیگری نیستم، پربازدید شد. همچنین خبر مرگ فیلم‌بردار هنگام ساخت فیلم برای بی‌بی‌سی بازدید زیادی را صید کرد و در نهایت، انتقاد بازیگر زن از نگاه گیشه‌ای به بازیگران چهره پرمخاطب شد.

پربازدیدترین خبر اجتماعی به کارفرمایان هشدار داد روزهایی که تعطیل رسمی است نباید مرخصی استحقاقی به حساب آید! همچنین خبر پربازدید دیگری عنوان کرد ترس دوباره از زلزله در قصرشیرین و مهران باعث شد مردم به خیابان‌ها بیایند. در این سرویس، مردم خواستند بفهمند زلزله‌های این روزهای غرب ایران، ارتباطی با هارپ دارد؟

نقل قول پربازدیدی از مطهرنیا که گفت: استعفای حریری آغاز محاصره منطقه‌ای ایران است، در صدر اخبار سرویس بین‌الملل قرار گرفت. همچنین واکنش مطبوعات عربی به پیام سردار سلیمانی خواندنی بود و در نهایت گفت‌وگوی چالشی شبکه فرانسوی با سفیر ایران؛ از موضع تند پاریس علیه تهران تا موشک‌های ایرانی پربازدید شد.

در سرویس طنز انتقاد سلن‌دیون از خاوری برای مردم خنده دار بود.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =