نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بازگشایی فرودگاه پارس آباد را اقدامی ارزشمند دانسته و بر استمرار پروازهای هوایی به این فرودگاه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردییل ، بازگشایی این فرودگاه را به مردم مغان تبریک گفته و از مسئولان خواست در استمرار و ایجاد پروازهای دایم در این فرودگاه تلاش کنند.

وی به اجرای طرح بزرگ پایاب سد خدا آفرین اشاره و بیان کرد: در تقسیم اراضی پایاب سد خدا آفرین بدون تردید خود اهالی و عشایر منطقه بر دیگران اولویت دارند و تحصیل کرده های عشایر می توانند شرکت های کشت و صنعت بزرگ با توانمندی های قابل توجه تشکیل بدهند.

او همچنین از پایان عملیات اتمام فنی جاده درام - کلور در جنوب استان تا یک سال آتی و از افزایش بودجه این راه در سال آینده که تا سقف 12 میلیارد ارتقا یافته خبر داد و گفت: مدیریت استان قول داده که تا 2.5 سال این جاده را بازگشایی کند.

امام جمعه اردبیل همچنین به حضور حماسی اخیر مردم کشور در محکومیت نا آرامی ها و بیعت مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود : حضور حماسی مردم در صحنه در حوادث اخیر مسئولیت مسئولان را مضاعف کرده است.

وی با اشاره به اینکه بنیادهای مالی خطا کار از عوامل اصلی نارضایتی مردم بودند از دولت و دستگاه قضایی خواست در خصوص صاحبان آنها و اقدامات صورت گرفته با آنها شفاف سازی کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =