برای اولین بار در لرستان،انتصاب‌ یک خانم در عرصه  منابع طبیعی

فاطمه محمودی متولد شهرستان ازنا،دارای مدرک تحصیلی کارشناسی منابع طبیعی با گرایش آبخیزداری است. وی بعنوان کارشناس اداره مرتع و فرمانده یگان حفاظت شهرستان ازنا انجام وظیفه کرده است که با حضور معاونت فنی ، رئیس اداره مدیریت عملکرد و مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ، بعنوان سرپرست اداره منابع طبیعی شهرستان ازنا معارفه و از تلاش های شیرزاد بیگی رئیس اسبق این اداره ، با اهدای لوح سپاس قدر دانی شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این راستا،مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان گفت: این انتصاب ، براساس ارزیابی و بررسی های انجام شده و بر حسب توانمندی صورت گرفته است.

شیرزاد نجفی با بیان اینکه در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و برنامه‌های رییس جمهور مبنی بر بکارگیری بانوان شایسته در پست های مدیریتی، این انتصاب صورت گرفته است خاطر نشان کرد: امید است بانوان مدیر در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، با شایستگی و درایتی که از خود در مسائل مدیریتی نشان می دهند بتوانند الگویی برای سایر بانوان دستگاه های اجرایی باشند.

در ادامه ،فاطمه محمودی سرپرست اداره منابع طبیعی و ابخیزداری شهرستان ازنا، در سخنانی در این آیین گفت: امید است بتوانم با کمک همکاران ارزشمند این اداره و سایر مدیران و همکاران ستادی اداره کل، قدم های اثربخشی را برای ارتقای وضعیت منابع طبیعی این شهرستان بردارم.

وی اظهار کرد: امیدوارم در دوره تصدی این مسئولیت به گونه ای عمل شود که اعتماد مسئولان به خانم ها برای انجام کارهای مدیریتی بیشتر شود و ان شالله در آینده شاهد حضور بیشتر زنان در این گونه مسئولیت ها باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =