فینال رقابت های جشنواره ورزش های بیلیاردی در رشته ایت بال انفرادی بانوان برگزار شد و طی آن منصوره نورآباد مطلق با پیروزی در مقابل پریسا منگلی به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی و به نقل از فدراسیون بولینگ و بیلیارد،نخستین جشنواره ورزش های بیلیاردی کشور که در ارومیه جریان دارد با مشخص شدن قهرمان بانوان در رشته ایت بال انفرادی پیگیری شد.
در دیدار پایانی این بخش، منصوره نورآباد مطلق و پریسا منگلی به مصاف هم رفتند که در نهایت، منصوره نورآباد مطلق با نتیجه نزذیک ۶ بر ۵ در مقابل پریسا منگلی به پیروزی رسید و در دیدار رده بندی هانیه فلاح با پیروزی ۵ بر ۳ در مقابل آیسان ملک آرا به مقام سوم رسید. بدین ترتیب منصوره نورآباد مطلق به مقام قهرمانی رسید پریسا منگلی نایب قهرمان شد و هانیه فلاح جایگاه سوم را از آن خود کرد.

ساغر جدیری بازیکن ۱۰ ساله ارومیه ای که به تازگی به جمع بانوان ورزشکار این رشته پیوسته و در مسابقات نیز بعنوان جوانترین بازیکن شرکت کرده بود مورد توجه حاضرین در مسابقات قرار گرفت.
جدیری به خبرنگاران گفت : برای کسب تجربه و با روزی ۸ ساعت تمرین در مسابقات شرکت کردم و قصد دارم این رشته را همچنان ادامه دهم و پله های ترقی را مانند سایر بازیکنان طی کنم و باعث افتخار خانواده و کشورم شوم.

اما در رشته ایت بال انفرادی آقایان که با حضور بیش از ۱۳۰ ورزشکار از سراسر کشور برگزار شد بهروز آقایارزاده، علی مقصود، علیرضا وهاب، آرمین محمودی، مهدی احمدی، مهدی راسخی، حسن زراعتگر و احسان بهنام موفق به صعود در مرحله یک چهارم پایانی شدند.

این جشنواره در رشته های اسنوکر شش توپ انفرادی، ایت بال انفرادی، اسنوکر ۱۵ توپ تیمی، ناین بال تیمی و اسنوکر پیشکسوتان در دو بخش آقایان و بانوان در حال برگزاری است که بیش از ۴۰ داور ملی و بین المللی برای قضاوت در آن حضور دارند.

عکاس: علی غیور

 

48

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =