کتاب «ارابه‌های موفقیت» نوشته حمیدرضا یوسفی و محبوبه ملکی، توسط انتشارات پندارتابان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، كتاب «ارابه‌های موفقیت» به قلم حمیدرضا یوسفی و محبوبه ملکی بر این اعتقاد است، در كانون هستی انسان‌ها جوهری بالفعل و حركت دهنده وجود دارد كه می‌تواند انرژی و اراده‌ای عظیم برای تغییر و تحول ایجاد كند.

بسیاری از انسان‌ها رسیدن به موفقیت را كاری غیرممكن و محال توصیف می‌كنند و برای خود مانع و سدی بازدارنده می‌سازند. در حالی كه نویسنده این كتاب معتقد است، اگر تغییر و تحول در وجود به صورت عمیق و درونی خواسته شود نهایتا منجر به كشف جوهر حركت دهنده در عمق وجود خواهد شد.

در كتاب «ارابه‌های موفقیت» می‌خوانیم كه دستیابی به موفقیت روی چهار چرخ در حركت است، عشق(عشق به هدف)، عقل(تفكر برای برنامه‌ریزی)، عمل(عمل به برنامه‌های تعریف شده) علم(تولید علم برای راهكارهای هوشمند). همچنین توضیح می‌دهد كه برای دستیابی به هدف علاوه بر این چهار عنصر نباید از خودباری، مسئولیت‌پذیری و وقت‌شناسی و نظم چشم‌پوشی كرد.

فصل‌های كتاب «ارابه‌های موفقیت» بر اساس چهار اصل مطرح شده، با موضوعات عشق، عقل، عمل و علم تدوین شده است. در هر فصل موضوعات از دیدگاه‌های علمی، روانشناسی و اجتماعی بررسی شده‌اند و با متنی روان كه در كتاب وجود دارد سعی شده است راهنمای موفقیت از الفبا تا حصول نتیجه باشد.

كتاب«ارابه‌های موفقیت» نوشته حمیدرضا یوسفی و محبوبه ملكی، توسط انتشارات پندارتابان در 131 صفحه به بهای 10هزار و پانصد تومان منتشر شده است.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 695269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =