حضور مؤثر سازمان حمل و نقل بار و مسافر در طرح بهبود نگهداشت منطقه ۶

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج، عنوان کرد: به دنبال اجرای طرح بهبود نگهداشت شهر در روز جمعه، سازمان حمل و نقل بار و مسافر با حضور حداکثری نیروهای خود، اقدامات درخور توجهی را به مرحله اجرا در آورد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عزیز صدرنژاد گفت: در سومین مرحله از طرح جهادی بهبود نگهداشت که در منطقه ۶ به اجرا درآمد، سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج با حضور ناوگان نظارتی و عوامل اجرایی، ماموریت‌های حوزه‌های خدماتی خود را دنبال کرد.
این مسئول افزود: استفاده‌ی نوین از ظرفیت‌های مدیریت شهری که برخاسته از اجرای این طرح جهادی است، تغییرات محسوس در کیفیت خدمات ارائه شده از سوی شهرداری به مردم را پدید آورده است.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر با اشاره به عزم جدی سازمان در مشارکت در این طرح گفت: در سومین هفته از اجرای طرح بهبود نگهداشت، معاونین، مدیران و تعدادی از پرسنل(بیش از 40 تن) با ۱۴ دستگاه از خودروی‌های گشت این سازمان به همراه اکیپ‌های رنگ‌آمیزی، آهنگری و تنظیف، اقداماتی همچون نظافت ایستگاه‌های اتوبوس، بهسازی و مرمت تابلوهای ترافیکی، بازسازی و رنگ‌آمیزی ه‌های اتوبوس و تاکسی، تعویض تابلوهای تبلیغاتی ایستگاه‌های اتوبوس را به منصه اجرا گذاشتند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =