باشگاه آتلیه طهران قم در واکنش به اظهارات قائم‌مقام گیتی‌پسند بیانیه داد.

به گزارش سایت باشگاه آتلیه طهران قم؛ در این بیانیه آمده است : بدون شک قائم مقام محترم باشگاه گیتی پسند اصفهان ، تماشاگران فهیم و لیدرهای متعصب فوتسال قم را به خوبی نشناخته است . آنها سالهای سال است با افتخار ، همت و سخت کوشی فراوان نمایندگان قم در لیگ برتر فوتسال ایران را به خوبی همراهی می کنند .
شهر مهد فوتسال ایران سال هاست در سالن شهید حیدریان و در جوار حرم کریمه اهل بیت (ع) بدون کمترین مشکل ، مزاحمت و نقصی بهترین میزبانی ها را از تیم های عزیز دیگر استان ها انجام می دهد و این سکوهای مملو از جمعیت همواره یار ما و موجب غرور ما بوده است .
به نظر می رسد صحبت در این خصوص که لیدر یک تیم ، تمرکز دروازه بانی که کوله باری از تجربه است را بهم ریخته ، نشان از این دارد که برای سرپوش گذاشتن بر عدم نتیجه گیری تیم و پاسخگویی به اذهان عمومی مصاحبه ای منتشر شده است ...
بدینوسیله باشگاه آتلیه طهران قم از تماشاگران فهیم قمی و نیز تمامی کسانی که این تیم را در راه لیگ برتر و در روزهای سخت و دشوار همراهی می کنند صمیمانه قدردانی و برای تیم با شخصیت و مجموعه محترم گیتی پسند اصفهان که از مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران محسوب می شود آرزوی موفقیت می کند .
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =