در ۸ اردیبهشت، آغاز مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری کلید خورد و بسیار پربازدید شد.

در سرویس سیاسی، امروز زلزله مناظره مستقیم کاندیداهای ریاست جمهوری بر پا بود. در این مناظره حمله دوباره قالیباف به دولت روحانی مطرح شد که گفت: صادق نیستید و جهانگیری اینطور به او جواب داد: شما پاسخگوی عملکردت در شهرداری باش!

در این سرویس شرط رهبر انقلاب برای قبول استعفای محسن رضایی از سپاه هم بازدید زیادی را به خود اختصاص داد و خبر انتقاد صریح احمد توکلی از وعدۀ قالیباف برای ۲.۵ برابر کردن درآمد کشور و وعدۀ یارانه‌ای رئیسی هم بازدید خوبی داشت.

در سرویس اقتصاد واکنش گمرک به اشتباهات محاسباتی رقبای روحانی بازدید زیادی داشت. همچنین یک اقتصاددان گفت باید با رای دادن به کاندیدایی که برجام را به ارمغان آورد از او تقدیر کنیم. در این سرویس مشخص شد چگونه بانک‌مرکزی از شعبه میرداماد به اقتدار قبلی بازگشت.

در سرویس فرهنگ و هنر پربازدیدترین خبر به سخنان رییس سابق صداوسیما اختصاص یافت که گفت: حاضر بودم ۵۰ میلیون تومان به کیارستمی بپردازم، اما او قبول نکرد. همچنین گزارشی درباره هنرمندانی که دستبند سفید دارند؛ از نوید محمد‌زاده تا ترانه علیدوستی بازدید زیادی داشت. همچنین انتشار جدول تخلفات انتخاباتی رسانه‌ها پربازدید بود.

در سرویس جامعه کنایه عضو شورای شهر به سخنان امشب قالیباف پربازدید بود. او گفت حرفهای قالیباف اگر برای مردم جذاب است، برای ما خاطره است! در این سرویس همچنین واکنش مستند یک آسیب‌شناس به اظهارات قالیباف پربازدید بود. او گفت: برای رأی بیشتر، خانواده ایرانی را فروپاشیده معرفی نکنید! نتایج یک نظرسنجی در تهران هم پربازدید بود که مشخص می کرد ۶۵درصد تهرانی‌ها مخالف حضور ورزشکاران و هنرمندان در شورای شهر هستند.

در سرویس بین الملل یک تحلیلگر گفت: دولت یازدهم موفق‌ترین دیپلماسی اقتصادی را داشته است. در این سرویس ترامپ هم گفت: حمایت واشینگتن از عربستان پر هزینه بوده است. در این راستا عنوان شد سئول پیشنهاد ترامپ را رد کرده است. این سه خبر پربازدیدترینهای سرویس بین الملل بود.

در سرویس فناوری اطلاعات عنوان شد کاربران اینستاگرام ۷۰۰ میلیون شده اند.

در سرویس طنز هم عنوان شد ۱۰۰ روز اول ترامپ این‌طوری گذشت!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام SE ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
    8 3
    با تشكر از روحاني و جهانگيري، خيلي عالي و منطقي جواب حرفها و شعارهاي بي منطق را داديد.