از میثاقیان و قلعه نویی تا مرزبان و هسلر! / پدیده؛قندی در سرزمین مورچه ها

تیم فوتبال پدیده هنوز وارد لیگ برتر نشده،با انتخاب مربی جدیدش وارد حاشیه های زیادی شده است.

جواد رستم زاده: محسن پهلوان مقدم احتمالا بهتر از همه ما صدای ناقوس خطری که برای تیمش از دور به گوش می رسد را می شنود. احتمالا مالک پدیده طی تمام این سالها خوب دریافته است که برای به ثمر رساندن پروژه های بزرگ باید بدون هیاهو و با تمرکز قطعه های پازل را کنار هم بچیند تا بتواند هدفش را کامل کند. اینکه چرا این روزها رسانه ها پر شده است از اخبار ضد و نقیض در مورد سرمربیگری پدیده صدای همان ناقوس است که همه را می ترساند. از 16 تیم لیگ برتری و حتی نفت مسجدسیلمان هیچ خبری نیست و همه روی پدیده زوم کرده اند. آن هم در روزهایی که باید تیم ملی در کانون توجهات باشد.این روزها از لحاظ فراگیری اخبار پدیده چیزی کم از اخبار افشای قراردادهای بازیکنان سرخ آبی ندارد.

هیاهوی پدیده ای ها در مورد نیمکت سال بعدشان عجیب است و خطرناک.خبرها مسلسل وار روی خروجی خبرگزاری ها و صفحات روزنامه ها می نشیند و همه را روی این باشگاه حساس می کند. این اما خوب نیست و باعث التهاب کاذب و البته دندان تیزکردن دلالها برای این باشگاه تازه تأسیس می شود. اینکه چرا و به یک باره جواد وطنخواه در قامت مدیرعامل پدیده تغییر رویه داده و از حرکت در آرامش به دیده شدن در حاشیه ها و مصاحبه ها روی آورده جای سوال دارد. یکی از رموز موفقیت مجموعه پدیده در لیگ دسته اول رفتار منطقی و حرفه ای کادرفنی و مدیریت آن در مواجه با حاشیه های ایجاد شده در فصل 92 بود. آنها کانالهای اضافی ورود و خروج اخبار و مصاحبه ها را بسته بودند و کم و گزیده سخن می گفتند. همین هم بود که تیم فارغ از تلاش حاشیه سازان برای خود می جنگید و پیروز می شد.

مدیریت میثاقیان درون زمین و مدیریت وطنخواه در بیرون زمین مکمل خوبی بودند برای صعود و قهرمانی. حالا اما میثاقیان که هنوز سرنوشتش برای مربیگری پدیده در فصل بعد مشخص نشده سکوت اختیار کرده و وطنخواه هم تلاشی برای سامان دادن به شایعات بی پایان و بی اثر انتخاب سرمربیگری نمی کند. مطرح شدن نام هایی چون توماس هسلر و مربیان خارجی دیگر بی گمان یاد و طنز قاسمی که می خواست تیگانا و استویچکف را برای ابومسلم بیاورد و اتفاقات تلخ آن روزها را در ذهن تداعی می کند.

 

مدیرعامل پدیده باید هرچه سریع تر اساس این شایعات را جمع کند تا با خلوت تر شدن اطراف تیم تمرکز لازم برای گرفتن تصمیمات منطقی و اقتصادی ایجاد شود.آنچه مسلم است اینکه با توجه بحران مالی سایر تیم ها کار مدیر عامل پدیده نسبت به سایر مدیرعاملان سخت تر و حساس تر است. اگر قرار باشد پدیده ای ها همین رویه را ادامه دهند تا یکی دو هفته دیگر تعداد گزینه های سرمربیگری آنها فقط به سیاهه ای بی سر و ته و خنده دار تبدیل خواهد شد که خوراک شیرینی است برای دلال ها.دلال هایی که مورچه وار برای ریشه های ترد و شیرین پدیده نقشه ها دارند. امروز مرزبان، گل محمدی، کاظمی، ابراهیم زاده، هسلر و... فردا چه کسی با چه حاشیه ای؟ 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =