تسنیم نوشت:

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه پیروزی اصولگرایان در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر حاصل وحدت آنان بود، گفت: اصولگریان از تجربه وحدت در انتخاب رئیس شورای شهر استفاده کنند.

الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به انتخاب مهدی چمران به ریاست شورای شهر تهران، انتخاب وی را حاصل اتحاد و وحدت جناح اصولگرا دانست و گفت: به اعتقاد بنده لازم است که اعضای شورای شهر تهران در یک سال آینده اختلافات جزئی را کنار بگذارند و به منافع بلندمدت مملکت و شهر تهران بیشتر توجه کنند. این فرصت خدمت‌گذاری به آقای چمران داده شده است.

وی با بیان اینکه تمامی اعضای شورای شهر نباید به حاشیه‌ها توجه کنند و مسائل بلند مدت و اصولی را مدنظر قرار دهند، افزود: به طور قطع انتخاب چمران حاصل وحدت اصولگرایان است که باید در یک سال آینده با توجه به مسائل اصلی شهر تهران و حل مشکلات این کلان‌شهر، این وحدت حفظ شده و در انتخابات‌های بعدی ملاک نظر قرار گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد: استفاده از تجربیات و حفظ وحدت اصولگرایان برای انتخابات‌های بعدی یکی از نکات ضروری است که باید نیروهای ارزشی بیشتر به آن توجه کرده و مدنظر قرار گیرد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    14 1
    يعني پارسال نبودند؟؟
  • بی نام A1 ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    19 0
    وقتی بیشتر اعضای شورای شهر را از انتخابات قبلی اصولگرایان تشکیل میدهند ، شما بیخود جو ندهید. انتظار داشتین اصلاحطلبان با تعداد کمتر برنده بشن؟
  • بی نام EU ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    25 4
    کیا دم از اتحاد میزنن ... اتحاد اصولگرایان و البته اتحاد نداشتن اصلاح طلبان حاصلش شد یکی مث احمدی نژاد ... گندی به بار اورد که خودتون رو ازش جدا کردین ... این ملت تجربه اعتماد به شما رو 8 سال با پوست و استخون درک کردن ... و با این فساد های هر روزه هنوزم دارن درک میکنن ... ممنون که باعث شدین ما اصلاح طلبا متحد بشیم
  • بی نام A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    11 2
    دوپينگ سياسي اصول گرايان همانا آمپول رد صلاحيتها است و بعد رجز خواني آنها جالب است حتي با دوپينگ هم با مشكل خودشان را جمع و جور مي كنند. .................