فارس نوشت:

رئیس حوزه ریاست موسسه انقلاب اسلامی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای از ایجاد و راه‌اندازی نسخه جدیدی از سایت KHAMENEI.IR برای دانش‌آموزان و تولید دو نرم‌افزار برای تلفن همراه خبر داد.

امیر خوراکیان، رئیس حوزه ریاست موسسه انقلاب اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها بیان داشت: برای نسل نو و نوجوانان که یکی از اقشار مهم و مورد توجه و عنایت خاص مقام معظم رهبری هستند، نسخه جدیدی از سایت KHAMENEI.IR را طراحی کردیم که نسخه دانش‌آموزی است، که این نسخه از سایت هم به زودی رونمایی می‌شود.

وی اضافه کرد: این سایت برای دانش‌آموزان در ارتباط با موضوعات مورد علاقه این نسل و با قالب مورد علاقه آن‌ها که بیشتر تولیدات صوتی، تصویری، انیمیشن، کمیک استریپ و از این قبیل قالب‌های مورد استفاده است، به ارائه مطالبی خواهد پرداخت.

خوراکیان ادامه داد: دو محصول ویژه تلفن همراه داریم. یکی به صورت آنلاین است که برای ارائه اخبار و مطالب روز تولید شده است و یکی هم به صورت آفلاین است که مخاطب به صورت آرشیوی به آن دسترسی پیدا می‌کند. یعنی ۲۵ سال مطالب و بیانات مقام معظم رهبری در این بخش مدنظر قرار گرفته شده است که این دو محصول هم در آینده نزدیک به مخاطبان ارائه خواهند شد.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    11 25
    دانش آموزان خيلي هم استقبال ميكنند