ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال گفت: پتانسیل بازیکنان آنقدر بالاست که با تلاش بیشتر می‌توانیم به اهداف خود برسیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایگور کولاکوویچ پس از تمرین امروز شاگردانش گفت: ما از سه روز قبل تمرینات خود را با گروه دوم بازیکنان آغاز کردیم.گروه دوم با توجه به استراحت بیشتر از نظر ذهنی آماده‌تر بودند ولی شرایط فیزیکی چندان مناسبی نداشتند.

او ادامه داد: من با این بازیکنان یک جلسه صحبت کردم که برایم خیلی مهم بود تمرکز من در این قسمت از تمرینات روی حرکات سرعتی و پرشی است.

کولاکوویچ افزود: در حال حاضر با 16 بازیکن در حال تمرین هستیم، 3 بازیکن نیز به صورت انفرادی تمرینات خود را ادامه می‌دهند و برخی از بازیکنان نیز به دلیل مشکلات فیزیکی نمی‌توانند در اردوی تدارکاتی لهستان شرکت کنند. به نوعی تمرینات دو گروه کمی با هم متفاوت است.

وی خاطرنشان کرد: من هنوز 21 بازیکن نهایی خود را انتخاب نکردم. خوشبختانه همه بازیکنان حاضر در اردو شایستگی حضور در تیم ملی را دارند. پتانسیل بازیکنان بسیار بالاست و ما هم زمان مناسب برای ارزیابی آنها را در اختیار داریم.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره احتمال صعود ایران به مرحله نهایی لیگ جهانی 2017 گفت: اگر نسبت به صعود ایران به فینال لیگ جهانی امیدوار نبودم اصلا به ایران نمی‌آمدم. پتانسیل بازیکنان آنقدر بالاست که با تلاش بیشتر می‌توانیم به هدف‌های خود برسیم.

وی در پایان در مورد غیبت شهرام محمودی در فصل جاری تمرینات تیم ملی تصریح کرد: محمودی تصمیم خودش را گرفته و نمی‌خواهد در کنار تیم ملی باشد. وقتی کسی از نظر ذهنی و فیزیکی آماده نیست بهتر است اصرار نکنیم و به او احترام بگذاریم. ولی محمودی هنوز جوان است و قطعا فرصت بازی برای تیم ملی را خواهد داشت. در ضمن لیست بازیکنان ما به فدراسیون جهانی والیبال ارسال شده است.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 655885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =