لیست نفرات استقلال برای فصل آینده تقریبا تکمیل شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خرید های پر تعداد استقلال همان قدر که برای هواداران و کادرفنی این تیم خوشحال کننده بوده، همان اندازه هم می تواند برای آن ها خطرناک باشد. نفرات جذب شده همه بازیکنانی هستند که داعیه ثابت بازی کردن در ترکیب استقلال را دارند و مشکل اینجاست که این نفرات ذخیره های مطمئنی ندارند.

اشتباهی که برانکو در پرسپولیس تا حدودی فصل قبل متحمل شد به نظر می آید امسال در استقلال در حال تکرار است. تیمی که پرسپولیس در فصل اخیر در اختیار داشت فقط از 12 یا 13 بازیکن اصلی تشکیل می شد و فاصله بین نمیکت ذخیره ها و ترکیب اصلی زیاد بود.

مشکلی که به نظر می آید این فصل استقلال هم تا حدی درگیر آن خواهد بود و در صورتی که آن ها بازیکنان اصلی خود در بعضی از پست ها را از دست بدهند، با بحران جانشین آنها مواجه خواهند بود.بدن شک این یکی از چالش های پیش روی منصوریان است که باید دید چگونه از پس مدیریت آن برمی آید؟

 

 

254 41

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 681454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
    3 1
    حالت خوبه عزیزم ؟ فکر می کنم همونطور که تو قسمت دسته بندی موضوعی خبر زدید بهتره برید راجع به والیبال نظر بدید . این فصل انقدر بازیکن خوب داره که میتونه راحت دو تا تیم اصلی داشته باشه . موافقم استقلال چالش نیمکت داره اما به این معنی که واقعا انتخاب تیم اصلی و ذخیره خیلی سخت شده