هفته ششم لیگ برتر با برد ۳ بر یک بانک سرمایه برابر شهرداری ارومیه پیگیری شد.

 

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، حساس‌ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر والیبال با برد تیم متمول بانک سرمایه برابر شهرداری ارومیه برگزار شد.

در این دیدار که در حضور نزدیک به ۵هزار تماشاگر در سالن غدیر ارومیه (دورنالاریوواسی) برگزار شد تیم بانک سرمایه ۳ بر یک میزبانش شهرداری ارومیه را شکست داد.

بانک سرمایه ست های اول، سوم و چهارم را با امتیازات ۲۵-۱۸، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۲۲ پیروز شد و تنها ست دوم را با امتیاز ۲۵-۲۱ به میزان ارومیه ای اش واگذار کرد.

شهرام محمودی با ۲۷، عادل غلامی با ۱۲ و فرهاد قائمی با ۱۱ امتیاز بهترین بازیکنان بانک سرمایه و در سوی دیگر میدان فرهاد پیروت پور با ۱۸، بهرام فرید با ۱۶ و امیر خداپرستی با ۱۰ امتیاز برترین های شهرداری ارومیه بودند.

حامد رضایی، جواد محمدی نژاد، بهرام فرید، امیر خداپرستی، علیرضا بهبودی، سیدامین علوی و عبدالرضا علیزاده با هدایت ساسان خداپرست برای شهرداری ارومیه و شهرام محمودی، فرهاد قائمی، عادی غلامی، مجتبی میرزاجانپور، لوکاس ژیگالدو، سیدمحمد موسوی و مهدی مرندی با هدایت مصطفی کارخانه برای بانک سرمایه به میدان رفتند.

آسیب دیدگی محمد موسوی در ست دوم، اعتراض عجیب بازیکنان و کادر فنی بانک سرمایه در ست چهارم به داور مسابقه و کارت زرد داور در ست پایانی برای عادل غلامی از حواشی این دیدار بود.

در پایان هفته ششم بانک سرمایه با ۶ برد و ۱۸ امتیاز به تنهایی در صدر جدول باقی ماند و شهرداری ارومیه با ۳ برد و ۹ امتیاز به رتبه پنجم سقوط کرد.

گزارش: سینا افشاریان | عکاس: سالار ملکی

 

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =