۰ نفر
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۶

ایسنا نوشت:

آنا نعمتی که به زودی با بازی در نمایش «ناقوس‌ها برای چی‌ به صدا درمی‌آیند» به صحنه می‌رود، گفت: دوست دارم سالی یکی، دو کار تئاتر داشته باشم.

این بازیگر درباره حضور پررنگش در تئاتر در یک سال گذشته توضیح داد: رشته تحصیلی من تئاتر است و در آموزشگاه استاد سمندریان آموزش دیده‌ام. چند سالی به دلیل کارهای تصویری، از تئاتر فاصله گرفتم اما دیدم در حال حاضر زمان مناسبی است که بار دیگر به تئاتر برگردم.

او بازی در تئاتر را یکی از دغدغه‌های خود دانست و گفت: دوست دارم سالی یکی، دو نمایش بازی کنم.

نعمتی درباره بازی‌اش در نمایش «ناقوس‌ها...» توضیح داد: متن این نمایش برایم جذاب بود و دراماتورژی آن را هم دوست داشتم. از سوی دیگر این نمایش یک اثر چند اپیزودی است و هر یک از بازیگران در چندین شخصیت به ایفای نقش می‌پردازند یعنی شخصیت‌های ما مدام عوض می‌شوند و همین موضوع جذابیت دیگر این نمایش بود، چون دوست داشتم توانایی خود را در قالب چند نقش بیازمایم.

به گفته او، نمایش«ناقوس‌ها برای چی‌ به صدا در می‌آیند» دغدغه اجتماعی دارد و با نگاهی تازه به موضوع تظاهر و دروغ می‌پردازد. این نمایش اثری اپیزودیک است و هرچند اپیزودهای آن داستان‌های مستقلی دارند اما با ترکیب خاصی در هم ادغام شده و خط فکری یکسانی دارند.

متن این نمایش نوشته رحمت امینی است که با دراماتورژی سیاوش بهادری راد و کارگردانی حسن وارسته اجرا می‌شود.

این اثر نمایشی از اواخر اردیبهشت ماه در تالار «حافظ» روی صحنه می‌رود و علاوه بر آنا نعمتی، سیامک صفری و فرزین محدث دیگر بازیگران آن هستند.

آنا نعمتی سال گذشته حضور پررنگی در جلسات نمایش‌نامه‌خوانی خیریه داشت. او، دو سال پیش نیز در نمایش «سیزده» که در جشنواره تئاتر فجر اجرا شد، به ایفای نقش پرداخت که این نمایش هنوز اجرای عمومی نشده است.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =