مهر نوشت:

ساخت فیلمنامه «دختر» نوشته مهران کاشانی به کارگردانی رضا میرکریمی به آغاز پیش تولید نزدیک شده و قرار است در صورت هماهنگی امور تا قبل از پایان سال مقابل دوربین رود.

«دختر» نام فيلمنامه ای به قلم مهران كاشانی در حال و هوای «خيلی دور خيلی نزديک» نوشته شده و قرار است رابطه يک پدر و دختر را به تصوير بكشد.

طبق آخرین اطلاعات فیلمنامه «دختر» به آغاز پیش‌تولید نزدیک شده است و در صورت هماهنگی امور تا قبل از پایان سال مقابل دوربین رود.

رضا میرکریمی که به عنوان یکی از مهمانان ویژه پنجاه و دومین جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوان در منطقه آزاد «اروند» حضور داشت، در حاشیه این حضور از نقاط شهر آبادان به منظور پیدا کردن لوکیشن کار نیز دیدن کرد.

مهران كاشانی پيش از اين به عنوان بازيگر در فیلم «به همين سادگي» به کارگردانی رضا ميركريمی حضور داشت و فیلم «دختر» دومين همكاری مشترک این دو سینماگر به شمار می رود. ميركريمی خود تهيه‌كنندگی این فيلمنامه سینمایی را به عهده دارد.

فیلمنامه «دختر» جديدترين فعاليت كارگردانی ميركريمی بعد از فيلم سينمايی «امروز» است؛ فيلمی که به عنوان نماينده سينمای ايران در اسكار ۲۰۱۵ معرفی شد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =