تسلا ۱۰۰۰ جایگاه سوپرشارژ خودروهای خود را در چین می‌سازد/ خیز بلند در پرجمعیت‌ترین کشور جهان

تسلا قول ساخت هزار جایگاه سوپرشارژ در چین را تا پایان سال 2017 داده و جایگاه بزرگ جدید این برند در شانگهای این قول را به حقیقت تبدیل می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پدال،اگرچه تسلا در حال ساخت بزرگ‌ترین جایگاه سوپرشارژ خود در شانگهای چین است اما کارهای نسبتاً زیادی باقی مانده است. یکی از خبرنگاران صنعت خودرو گشتی در این سازه عظیم زده تا ایده‌ای از جایگاه‌های شارژ تسلا را به ما نشان بدهد.

جایگاه جدید در مرکز تجاری بین‌المللی Lilacs بوده که در جاده Dingxiang واقع شده است. تسلا به‌صورت رسمی گفته که کارهای ساخت‌وساز شروع شده هرچند هنوز تعداد درگاه‌های شارژ و یا زمان افتتاح را اعلام نکرده است. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که این جایگاه جدید حدود 50 محل کوچک ویژه درون خود خواهد داشت.

بزرگ‌ترین جایگاه شارژ قبلی در جهان حدود 20 مکان شارژ داشته و در نروژ واقع شده است. جایگاه‌های دیگری با همین مشخصات در کالیفرنیا نیز تأسیس شده است. همچنین گفته شده که تسلا در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد جایگاه‌هایی با 40 درگاه شارژ است.

هم‌اکنون تسلا دارای دو نوع جایگاه سوپرشارژ است که یکی جایگاه‌های شارژ مرسوم بوده و دیگری جایگاه‌های شهری جدید است. به نظر می‌رسد جایگاه شانگهای از نوع شهری باشد. با این وجود تسلا تلاشی جدی برای گسترش شبکه سوپرشاژر خود در جهان دارد.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 714136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =