رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم، گفت: اگر غول استکبار که برنامه ریزی برای مقابله با جمهوری اسلامی دارد و منطقه را ناامن کرده به موفقیت نمی رسد به دلیل نفس های پاک مراجع تقلید و علما و مدیریت رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، آیت الله سید محمد واعظ موسوی شامگاه سه شنبه در مراسم بزرگداشت علامه طباطبایی که به همت دارالقرآن علامه طباطبایی در قم برگزار شد، اظهار داشت: علامه طباطبایی شاگردان زیادی را تربیت کردند و سبب افتخار حوزه های علمیه هستند که باید آثار ماندگار این عالم دینی برای استفاده جامعه ترویج شود.
وی بیان داشت: خداوند برای علمای دین منصب تبلیغ و ارشاد و هدایت معنوی جوامع بشری را قائل است و علمای شیعه به خوبی به این وظیفه خود عمل کرده و توانستند با تکلیف مداری در هرعرصه وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.
رئیس انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه گفت: طلاب و روحانیون امروز با قشرهای مختلف جامعه اعم از کشاورز و کارمند سرو کار دارند که بحث مخاطب شناسی در راس امور در فضای تبلیغی است، بدون شناخت مناسب از مخاطب انجام فعالیت های تبلیغی موثر واقع نمی شود .
آیت الله واعظ موسوی ابراز داشت: باید با بهره مندی از فضای مجازی و مطبوعات و صداوسیما اسلام را معرفی کرده و این اقدام از هزاران توپ و تانک موثرتر است، اگر غول استکبار که برنامه ریزی برای مقابله با جمهوری اسلامی دارد و منطقه را ناامن کرده به موفقیت نمی رسد به دلیل نفس های پاک مراجع تقلید و علما و مدیریت رهبر معظم انقلاب است.
وی با اشاره به لزوم تبلیغ علوم دینی و اهمیت آن افزود: از پیشویان دینی به ما رسیده است که اگر سخنران از خودسازی کافی برخوردار نباشد سخنان وی موثر واقع نمی شود.
رئیس انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه با بیان اینکه بدون شناخت نمی توان در زمینه تبلیغ فعالیت کرد، بیان داشت: اگر بخواهیم پا جای علامه طباطبایی و شهید مطهری و تاثیرگذاران در تاریخ بگذاریم باید زمان را شناسایی کنیم.
آیت الله واعظ موسوی خاطر نشان کرد: اگر علامه طباطبایی تفسیر المیزان را به رشته تحریر در می آورد و کتاب شیعه در اسلام را می نویسد به دلیل زمان شناسی دقیق بوده است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =