۰ نفر
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

دِتال ، نام یک خدمت اینترنتی است که ابتدا ارومیه ای را با امکان خرید اینترنتی غذا در شهر ارومیه آشنا می کند و در فازهای بعدی قرار است در کلانشهرهای دیگر کشور اقدام به ارائه خدمات در صنعت غذا داشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، شاهین قنبری مدیر استارتاپ دتال در جمع خبرنگاران با اشاره به یک‌سال فعالیت آزمایشی این اپلیکیشن گفت: دِتال یک استارتاپ خدماتی رفاهی است که مشابه آن در شهرها و کشورهای دیگر وجود دارد.
وی با اشاره به هدف رقابتی برای بهبود خدمات با سایر استارتاپ‌ها افزود: دتال یک سال بصورت آزمایشی به مناطق محدودی از شهر ارومیه به ارائه خدمات مشغول بوده است و قرار است طی ۵ فاز با گسترش خدمات علاوه بر شهر ارومیه در کلانشهرهای دیگر نیز فعالیت کند که یکی دیگر از مزایای این اپلیکیشن امکان رصد سفارش غذا از رستوران تا تحویل توسط آن بصورت لحظه به لحظه امکان پذیر است.
مدیر استارتاپ دِتال با اشاره به ارائه خدمات غذایی فست‌فود و رستوران‌های برتر شهر در فاز اول تصریح کرد: ارائه خدمت صبحانه آماده و خدمات خشکشویی آنلاین در فاز دوم، ارائه خدمات سوپرمارکت آنلاین و سیار در فاز سوم، گسترش ارائه خدمات به کل شهر ارومیه و ارائه خدمات کافی‌شاپ‌ها در فاز چهارم و راه‌اندازی سیستم هوش مصنوعی و ارائه خدمات در سایر کلانشهرها به عنوان هدف فاز پنجم این استارتاپ خواهد بود.
وی با اشاره به سرمایه گذاری اولیه ۱۰ میلیارد ریالی برای آغاز فعالیت و توسعه اپلیکیشن افزود: در حالت فعلی ۱۵ نفر بصورت مستقیم و ۲۵۰ نفر بصورت غیرمستقیم با دِتال همکاری دارند.
قنبری گفت: برنامه ریزی ما اینست که در پایان فاز چهارم روزانه برای ۱۰هزار نفر خدمات ارائه دهیم که در این فاز بصورت مستقیم برای ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: برای فازهای دوم، سوم و چهارم ۴۰ میلیارد ریال نیاز است که درصورت جذب، می توانیم ظرف ۳ ماه آنها را اجرایی کنیم.
وی همچنین به همکاری  ۲۸ فست‌فود و رستوران با استارتاپ دِتال اشاره و گفت: در بروزرسانی جدید این اپلیکیشن امکان پرداخت آنلاین اضافه و در دهه فحر بصورت رسمی رونمایی خواهد شد.

گفتنی است اپلیکیشن دِتال، استارتاپی در زمینه سفارش اینترنتی غذاست که امکان دانلود آن از طریق سیستم عامل اندروید (اینجا) و سیستم عامل آی‌او‌اس (اینجا) محیا است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =