در هفتمین جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر صنعت آب و فاضلاب کشور روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفار مازندران حائز رتبه برتر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  مازندران؛ هفتمین جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر صنعت آب و فاضلاب کشور در راستای ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها در سال 95 با حضور مهندس جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آبفای کشور ، دکتر تابع جماعت مدیرکل دفتر وزارتی و روابط عمومی وزارت نیرو، مهندس خلیلی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور و جمع کثیری از مسوولان روابط عمومی صنعت آب و فاضلاب سراسر کشور در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

در این جشنواره اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با ارائه آثار برتر توانست در بخش ارتباطات هفتمین جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر صنعت آب و فاضلاب رتبه دوم را از آن خود کند.

گفتنی است لوح تقدیر و تندیس جشنواره از سوی مهندس جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آبفای کشور به محمد اسلامی رییس اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران اهداء شد.

در بخشی از این لوح تقدیر آمده است:رشد و توسعه صنعت بزرگ آب و فاضلاب ، مدیون تلاش بی وقفه و بی دریغ مدیران و متخصصانی است که دانش،تخصص و عمر گرانبهای خود را سرمایه ای برای سربلندی و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داده اند بدینوسیله ضمن تبریک کسب مقام دوم در بخش ارتباطات در هفتمین جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر صنعت آب و فاضلاب و تقدیر از تلاشهای تحسین برانگیز شما،توفیق روزافزون را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =