ایستگاه شماره ۱۰ آتش نشانی شهر کرمان افتتاح شد

مهر نوشت:علی بابایی چهارشنبه شب در حاشیه آیین افتتاحیه ایستگاه ۱۰ آتش نشانی شهر کرمان اظهار داشت: برنامه های در راستایی ایمنی شهر کرمان داریم که یکی از آنها تشکیل ساختار قانونی سازمان آتش نشانی است و بعد فضاهای مناسبی که برای این امر مد نظر بود تامین کنیم.

وی افزود: در منطقه الغدیر، هوانیروز و شهرک شهرداری ایستگاه آتشنشانی نداشتیم که امروز با افتتاح ایستگاه آتشنشانی شماره ۱۰ در منطقه الغدیر این مناطق تحت پوشش قرار گرفتند.
بابایی با اشاره به اینکه از سال گذشته تا کنون چهار ایستگاه آتشنشانی به سیستم ایمنی کرمان اضافه شده است، گفت: به طور میانگین هر ایستگاه آتشنشان ۱۳ نفر نیرو نیاز دارد که امروز ۶۰ نفر نیروی جدید الورود در این چهار ایستگاه مشغول به کار شدند که همه آنها جوان هستند و اگر زمانی حادثه ای رخ داد می توانند با دقت و سرعت کار را پیش ببرند.
شهردار کرمان عنوان کرد: زیربنای ایستگاه شماره ۱۰ آتش نشانی الغدیر ۹۰۰ متر است و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت و ساز و تجهیزات این ایستگاه هزینه شده است.
وی بیان داشت: دو ایستگاه آتشنشانی یکی در شهرک شهید مطهری و دیگری در بافت تاریخی و بازار در دستور کار داریم که هزینه آنها در بودجه سال جاری شهرداری دیده شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 654279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =