مشاور و مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز از روابط عمومی دستگاه های اجرای استان خواست تا مراسم سفر و خدمات دولت را با ابزارهای اطلاع رسانی به سمع و نظر مردم برسانند.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، علی اندرزگو ظهر یکشنبه در دیدار با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان که در آستانه سفر ریاست محترم جمهوری سالن همایش های میلاد کرج برگزار شد،ضمن خاطرنشان ساختن رسالت خطیر روابط عمومی ها در انعکاس و بازتاب عملکرد سازمانی اظهار داشت: روابط عمومی ها بعنوان زبان گویای سازمانی وظیفه ای سهل و در عین حال ممتنع را بر عهده دارند و به ویژه سفر پیش رو به جهت آنکه آخرین سفر کاروان تدبیر و امید به استانهای کشور است، اطلاع رسانی بهنگام و صحیح از نکات حایز اهمیتی است که مدیران دستگاه ها باید به مولفه های آن توجه کنند.
وی با تأکید بر اینکه مدیران روابط عمومی باید به آخرین و تازه ترین رویدادهای این حوزه اشراف کافی داشته و نهایت ظرفیت حوزه اطلاع رسانی را در سفر پیش رو بکارگیرند.
مشاور استاندار با اشاره به تفاوت کار روابط عمومی در بخش خصوصی و دستگاه های دولتی خاطرنشان کرد: بازتاب عملکرد روابط عمومی در بخش خصوصی آنی و لحظه ای بوده در حالی که این روند در بخش دولتی متفاوت است و خود حساسیت های کاری روابط عمومی در دستگاه های دولتی را یادآوری کردند.
وی همچنین محور برنامه های سفر ریاست محترم جمهوری را نیز برشمرد و گفت: بسترهای مناسبی برای میزبانی هر چه مطلوب تر در سفر پیش رو پیش بینی شده است؛برماست که رسم ادب مهمان نوازی را داشته باشیم و با حضور پرشور خود و همکاران و خانواده های محترم که علاقمند هستند زمینه را فراهم آوریم چرا که وظیفه اخلاقی و اسلامی است و هم برد ملی و بین المللی خواهد داشت.
دبیر ستاد سفر استان اشاره کرد: این ستاد آمادگی لازم را برای در اختیار قرار دادن امکانات به علاقمندان برای حضور در مراسم استقبال و محل سخنرانی رئیس جمهور محترم در ورزشگاه مخابرات واقع در میدان سپاه را دارد.
وی افزود: این ستاد آمادگی دارد از پیشنهاد دوستان برای هر چه بهتر شدن این استقبال استفاده کند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 600507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =