گیلانی: وزارت نیرو نیاز به مدیریت هوشمند دارد، نه نگاه سیاسی

نماینده شوشتر گفت:«مدیریت آب یکی از مسائل اساسی و راه بردی جمهوری اسلامی ایران است. نیاز به مدیریت هوشمند و توجه کافی دارد نه نگاه به مسائل سیاسی.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سهراب گیلانی نماینده شوشتر در مخالفت خود نسبت به وزیر پینشهادی نیرو اظهار داشت:« وزارت نیرو از وزارت نفت مهم تر است. می تواند جوابگو عمده پیشرفت ها و زیرساخت ها باشد. در مدیریت آب ضعف داریم.»

او افزود:« در برنامه های وزیر پیشنهاد داده بود،بحث مدیریت جدی آب را ندیدم که بتواند این بهم ریختگی از بین روند. مسئله نابرابری و رفتار ظالمانه و بد برخی کشاورزان هم باید مورد توجه قرار گیرد. در برخی مواقه ۷ برابر قیمت از کشاورز گرفته می شود.»

گیلانی عنوان کرد:« در توضیحات خودشان چه نقشی را میخواهند ایفا کنند؟ نابرابری و گاها ظالمانه بودن برخی از افراد با کشاورزان است.  گاها ۷ برابر قیمت کشاورزان پیگیری می شود و آب دریافت می شود.»

او اظهار داشت:«چگونه می‌خواهیم این همه نمک پشت سد که مثل یک بمب ساعتی آماده انفجار محیط زیست است را اصلاح کنیم؟ من برای این مسائل برنامه‌ای ندیدم و انتظار داریم این مسائل مورد توجه باشد.»

این نماینده بیان کرد:« مدیریت آب یکی از مسائل اساسی و راه بردی جمهوری اسلامی ایران است. نیاز به مدیریت هوشمند و توجه کافی دارد نه نگاه به مسائل سیاسی. نه مدیری که ۱۴ سال بر منابع آبی بشیند و خود را مالک آن ببیند.»

35224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 722125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =