رییس‌جمهور به منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده وارد استان کرمانشاه شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام حسن روحانی در بدو ورود به فرودگاه از سوی وزیر کشور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار و جمعی از مسئولان ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.
رییس جمهور قرار است برای بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و دیدار با مردم و آسیب دیدگان زلزله، عازم این مناطق شود.
همچنین قرار است جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور مسوولان دستگاه های ذیربط به ریاست رییس جمهور در کرمانشاه برگزار شود.
رییس دفتر رییس جمهور، وزرای نفت و راه و شهرسازی، رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس بنیاد مسکن انقلاب و معاون پارلمانی رییس جمهور، دکتر روحانی را در این سفر همراهی می‌کنند.

همچنین ایرنا نوشت:
روحانی در بدو ورود به کرمانشاه گفت: دیدار با مردم قهرمان کرمانشاه همیشه جزء آرزوهایم بود اما دلم نمی خواست در چنین شرایطی که مردم غمگین هستند، این اتفاق رخ دهد. امیدوارم در روزهای خوش و روز افتتاح طرح ها بازهم به کرمانشاه بیایم.

وی افزود: به نمایندگی از ملت ایران به مردم کرمانشاه تسلیت می گویم، همه مردم در کنار کرمانشاه هستند. از ملت ایران و همنوایی و همدلی آنها در اینگونه حوادث، مسئولینی که برای حل مشکلات مردم تلاش کردند و کشورهایی که با ملت ایران همدردی کردند تشکر می کنم.

رئیس جمهور یادآور شد: دولت سعی می‌کند در کمترین زمان برای حل مشکلات مردم اقدام کند. همه نهادها، مردم و خیرین برای تامین مسکن مردم کرمانشاه به بنیاد مسکن کمک کنند.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =