نادر فریادشیران بیانیه‌ای درخصوص مباحث حاشیه‌ای اخیر فوتبال ایران منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نادر فریادشیران پیشکسوت فوتبال ایران و یکی از اعضای هیات مدیره کانون مربیان فوتبال ایران درخصوص مسائل مربوط به جادوگری در فوتبال که اخیرا درباره مجید جلالی مطرح شده است، بیانیه ای صادر کرد و در این بیانیه، از مصطفی سفال منش یکی از بازرسان کانون مربیان که از مجید جلالی دفاع کرده است، انتقاد کرد. فریادشیران در این بیانیه نوشت:

بنام آنکه به همه امور آگاه است
سلام و عرض ادب خدمت همکاران گرامی اعضای محترم کانون مربیان ایران
جناب سفالمنش عزیز دفاع شما از آقای جلالی قابل احترام هست وقابل پیش بینی.
اگر کانون وظیفه حمایت از مربیان کشور راداشته و دارد پس چرا وقتی آقای مایلی کهن وبنده به دوسال حبس محکوم شدیم وجناب جلالی هم ریاست کانون را به عهده داشتند سکوت کردید ؟؟؟
با عنایت به اینکه آقای مایلی کهن عضو هیئت مدیره کانون بودند چرا حضرتعالی واعضای محترم کانون مربیان ایران وقتی آقای تاج از آقای مایلی کهن ومن شکایت کرده و ما را معاند و دشمن انقلاب ومخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی قلمداد کرد سکوت اختیار کردید. (پرونده شکایت آقای تاج از من و آقای مایلی کهن مفتوح ودر جریان هست)
حال چگونه به حمایت از فردی سینه چاک می دهید که حداقل متهم به رابطه با فردی هست که تمام بازیکنان وقت پاس به آن واقف وحاضر به شهادت درتمام محاکم قضائی هستند ودر برنامه ۹۰ چهار نفر از آنان به آن پرداختند.
شما حداقل قبل از درخواست فوری تشکیل جلسه از یکی از اعضای محترم گروه وعضو کانون مربیان ایران واز قهرمان بنام فوتبال کشور یعنی دکتر نیما نکیسا جریان رابه عنوان مطلع (آقای نکیسا دروازه بان وقت تیم پاس بودند) جویا می شدید و بعد از جناب دکتر ذولفقارنسب درخواست فوری جلسه می کردید!!
واما بعد
من شما را جناب سفالمنش فردی فرهنگی سالم و آگاه به امور فوتبال روز می دانستم. حال چگونه هست در برنامه ۹۰ چهار نفر از بازیکنان پاس تهران( سابق ) آقایان: 1 خدادادعزیزی 2 محسن بیاتی نیا 3 آرش برهانی4 علی جانملکی در خصوص همکاری آقای جلالی با آقای امیر اسکندری(جادوگر یا رمال) سخن بزبان آوردند و شما در کمال تعجب آقای خداداد عزیزی را که از مفاخر وقهرمانان بنام فوتبال کشور و آسیا محسوب می شود معلوم الحال خطاب می کنید!!! و در کمال بی رحمی نامبرده را دارای پرونده آنچنانی می دانید؟؟؟
واقعا جای بسی تاسف و ناامیدی هست.
خداداد عزیزی که بهترین بازیکن آسیا شده و در سطح اول فوتبال اروپا بازی کرده و توسط اصحاب رسانه و مردم حماسه ساز ملبون لقب گرفته وبه صراحت لهجه و روک گویی شهره است را معلوم الحال می دانید!!!
یا آقای آرش برهانی راکه عضو تیم های ملی امید وبزگسالان ایران بوده ویکی از گلزنان نامی و برتر تاریخ لیگ کشورمان محسوب می شود را به سخره می گیرید و انتقام جو لقب می دهید!!
آقای آرش برهانی یکی از باادب ترین وکم حاشیه ترین بازیکنان ایران بوده (درتیم ملی امید شاگرد ما بوده وشناخت کافی داریم) آن هم در تیمی چون استقلال که خیلی ها خواب بازی کردن در آن را می بینند وحاشه جزً لاینفک تیم های بزرگ مثل اسقلال هست ایشان کمتربن حاشیه را طی ۱۱ سال داشتند.
برای عرایض آقای محسن بیاتی نیا چه حرفی دارید؟
آیا به ایشان هم می توان معلوم الحال گفت یا همانند آرش برهانی حاشیه ساز یا انتقام جو لقب داد؟؟؟
آیا آقای بیاتی نیا برای خودشرینی ویا مطرح کردن خود این مطالب را بیان داشتند.
اگر ایشان را نمی شناسید خدمتتان عرض کنم آقای گل لیگ وبازیکن تیم ملی ایران وباشگاهای معتبر ایران بودند واینک مثل دیگر دوستانشان همکار ما در امر مربیگری است.
به آقای علی جان ملکی یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران و از مربیان جوان واگاه کشور چرا عنوان ویا لقبی نمی دهید.
جناب سفالمنش همکار گرامی؛ اگر خدانکرده به آقای جلالی توسط افراد ذکره شده بالا تهمت وافترا وارد شده نامبرده حق دارد در محاکم قضایی ویا کمیته اخلاق فدراسیون طبق مقررات طرح شکایت کرده وبراساس قانون با افراد درصورت اثبات تخلف برخورد صورت گیرد.
درضمن چرا اینگونه موارد به مربیان محترم دیگر نسبت داده نمی شود.
در خاتمه عرایضم:
جهت اطلاع حضرتعالی وریاست محترم کانون مربیان ایران عرض می کنم
در آینده نزدیک کنفرانس مطبوعاتی
با حضور بازیکنان تیم های پاس تهران
و سایپا و افردای که در جریان همکاری مربیان فوتبال با آقای امیر اسکندری
(جادوگر، ساحر،رمال ،کف بین) بودند تشکیل و ابعادو جدیدی از رابطه انان توسط اگاهان به این امورجهت تدوین افکار عمومی واهالی فوتبال ارائه خواهد شد.
باسپاس وتشکر
نادر فریادشیران
عضو هیئت مدیره کانون مربیان ایران

43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =