بخش رادیولوژی و سونوگرافی درمانگاه فرهنگیان بیرجند افتتاح شد

ایسنا نوشت ، طی مراسمی، بخش رادیولوژی و سونوگرافی درمانگاه فرهنگیان بیرجند با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی و مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین، عباس لامعی امروز(14 شهریورماه)، در آیین افتتاح بخش رادیولوژی درمانگاه فرهنگیان استان اظهار کرد: این بخش‌ها که مورد تقاضای مردم خراسان‌جنوبی به ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان بود، در محل درمانگاه فرهنگیان استان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بیش از یک میلیارد تومان برای تجهیز و نوسازی این بخش از درمانگاه فرهنگیان هزینه شده که با استقرار آن، فرهنگیان، دانش‌آموزان و مردم استان از تمامی خدمامت درمانی، تشخیصی و پارا کلنیکی به صورت کامل برخوردار می‌شوند.

لامعی با بیان اینکه جامعه فرهنگی، دانش‌آموزان و تمام اقشار مختلف استان از مزایای این طرح می‌توانند برخوردار ‌شوند، تصریح کرد: دستگاه سونوگرافی، دستگاه رادیولوژی، پانورکس به همراه سفالومتری، رادیوگرافی دندان و پرینتر لیزری دیجیتال از جمله تجهیزاتی است که برای تکمیل بخش رادیولوژی درمانگاه فرهنگیان استان خریداری و نصب شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با اشاره به فعالیت 9 پزشک متخصص در این درمانگاه، بیان کرد: با استقرار پزشک متخصص ارتوپد و قلب و عروق، بخش تخصصی درمانگاه فرهنگیان نیز تکمیل می‌شود.

لامعی از توسعه تجهیزات فیزیوتراپی و کاردرمانی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: توسعه و ارتقای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از راهبردهای اصلی این اداره کل در بخش درمان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال بیش از یکصد هزار نفر از مردم، دانش‌آموزان و فرهنگیان استان از این درمانگاه، خدمات درمانی و بهداشتی دریافت کرده‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی یادآور شد: درمانگاه فرهنگیان استان سالانه به بیش از یک و نیم میلیون نفر از مردم استان در بخش‌های عمومی، تخصصی، توانبخشی، فیزیوتراپی و دندان پزشکی خدمات ارائه می‌کند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 704550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =