محمدرضا تابش صحبت‌های مهمی را در خصوص مسئله حق پخش تلویزیونی و ورود خانواده‌ها به ورزشگاه‌ها مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدرضا تابش نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی و رییس فراکسیون ورزش مجلس، مهمان غرفه خبرآنلاین در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات بود.

تابش درخصوص مسئله حق پخش و موضع مجلس در قبال فدراسیون فوتبال و صداوسیما گفت: «در خصوص قضیه حق پخش کمیته ای تشکیل شده و آقای مطهری با اینکه خود نایب رییس مجلس هستند اما چندین جلسه را در این مورد برگزار کردند و تصمیماتی گرفتند که من از جزییات آن اطلاعی ندارم. اگر صداوسیما یا فدراسیون از این تصمیمات پیروی نکرده اند، ایشان باید این موارد را برای افکار عمومی شرح دهد.»

تابش در خصوص بحث ورود خانم ها به استادیوم گفت: «این مسئله هم در کنار مسائلی مثل بحث تعلیق آقای سپنتا نیکنام یا محدودیت های جدید علیه آقای خاتمی، یک بد سلیقگی محض است. زمانی که آقای ترامپ به دنبال این است که یک قدرت منطقه ای مثل جمهوری اسلامی را در تنگنا قرار دهد، به دنبال بهانه های مختلف می گردد و در عرصه حقوق بشر به این قضیه استناد می کند. ممانعت از ورود خانواده ها به ورزشگاه یک بدسلیقگی محض و کاری خلاف مصالح ملی است.»

رییس فراکسیون ورزش مجلس ادامه داد:«در شرایطی که عربستان آزادی های اجتماعی مثل ورود به ورزشگاه را برای زنان به وجود آورده و امارات 9 وزیر زن در کابینه اش دارد، ما چرا نباید این محدودیت را برداریم؟ من به عنوان یک انسان انقلابی و مذهبی می گویم که چرا ما پس از این همه سال عرضه نداشته ایم شرایط را برای ورود بانوان به ورزشگاه فراهم کنیم؟ من 8 سال رییس فدراسیون سوارکاری بودم و خانواده ها می توانستند برای تماشای مسابقات در کنار هم باشند. چه اتفاقی افتاد؟ یک مورد را گزارش کنند. عده ای می گویند به علت فضای مسموم استادیوم ها و حرف های رکیکی که زده می شود، محیط برای خانم ها مناسب نیست اما بنده معتقدم حضور خانم ها باعث بهبود این فضاها می شود.» 

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 723756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =