در چهارم خرداد، پربازدیدترین اخبار به پس‌لرزه‌های پیروزی قاطع حسن روحانی در انتخابات مربوط بود.

در سرویس سیاسی، پربازدیدترین مطلب به حمله تند نماینده همدان در مجلس خبرگان به رئیس جمهور منتخب و نمایندگان مجلس اختصاص داشت. همچنین تشکیک آیت‎الله موحدی کرمانی در آرای روحانی هم خبرساز شد. همچنین در پاسخ به این مسایل، کنایه توئیتری حسن روحانی به شورای نگهبان هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصادی عنوان شد پژو و توتال حضور خود را در ایران محکم‌تر می‌کنند. همچنین قیمت پیشنهادی آپارتمان‌ مسکونی تا سقف 300 میلیون تومان هم بازدید زیادی داشت. در این سرویس قیمت انواع محصولات هیوندای در نمایندگی و بازار هم مخاطب زیادی داشت.

در سرویس فرهنگ و هنر بهاره رهنما از رابطه خود با پیمان قاسمخانی گفت و پربازدید شد. برای مخاطبان این سرویس مهم بود بدانند سالار عقیلی در ماشین کارهای کدام خواننده را گوش می‌کند؟ همچنین در این سرویس عنوان شد وقتی همسایه‌ها از دست گزارشگر فوتبال آسایش نداشتند، چه می کشیدند؟

در سرویس اجتماعی عنوان شد قائم مقام قالیباف از کشور خارج شده است. در این سرویس سوال مهم برای مخاطبان این بود که ۲۰۳۰ با تعهداتی که ایران در دولت‌های‌قبل داده، چه تفاوتی دارد؟ همچنین واکنش محسن هاشمی به شائبه شهردارشدنش هم پربازدید بود.

در سرویس بین‌الملل واکنش‌های جهانی به خبرِ خوب خاورمیانه بازدید زیادی را به خود گرفت و پیام تبریک خانم وزیر به روحانی هم مخاطبان خود را داشت. درباره تحولات خاورمیانه هم عنوان شد ترامپ شیوخ خلیج فارس را به جان هم انداخت و رفت.

در سرویس طنز این خبر پیچید که احمدی نژاد دوباره شهردار می‌شود!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =