نسل جدید و خدمات نوین کارواش از راه رسید

در جهان امروز ذائقه ها برای خدمات تغییر کرده ، اغلب تمایل دارند با استفاده از ابزار های هوشمند مانند تلفن همراه و با اتصال به اینترنت دسترسی آسان تری به جاذبه ها ، امکانات و خدمات پیدا کنند تا بتوانند در وقت و زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنند

باتوجه به شرایط فعلی کارواش‌های در سطح شهر و استفاده از مواد‌های شوینده بی‌کیفیت و غیراستاندارد و هدر رفت آب بسیار زیاد ، هاب کار اولین کارواش واترلس (بدون آب) آنلاین‌ ایران میباشد که با استفاده از مواد شوینده درجه۱ و دستمال‌های نانو و آنتی باکتریال خدمات شستشو خودرو را به مشتریان میدهد . شما میتوانید بدون تلف شدن وقتتان ، هدر رفت سوختتان ، عدم ایجاد ترافیک و آلوده نشدن هوا در محل کار یا منزل خود شاهد شستشوی خودرو خود باشید .

اما این اول کار ،  هاب کار نیست و مسئله ای که هاب کار را از کارواش های سنتی و مشابه متمایز میکند فعالیت این مجموعه در زمینه های تخصصی خدمات خودرو میباشد .

خدمات تخصصی کارواش سیار هاب کار عبارتند از شستشو و نظافت خودرو ، موتورشویی، صفرشویی ، محافظ مبلمان ، محافظ رینگ ، محافظ شیشه ، محافظ بدنه ، واکس و پولیش حرفه ای بدنه خودرو و اصلی ترین و مهم ترین سرویس هاب کار سرامیک تخصصی بدنه میباشد . هاب کار شاید جز اولین ها در بحث تخصصی خودرو نباشد ولی به جرات جز بهترین ها در زمینه خدمات تخصصی خودرو است .

پس اگر دوست دارید خودررو خود را  به سرعت تمیز نمایید و در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید فقط کافیست تلفن همراه خود را برداشته اپلیکیشن هاب کار را دانلود و از تمامی خدمات ارایه شده استفاده نمایید

اعتماد و جلب رضایت مشتریان اصلی ترین و بزرگترین هدف مجموعه هاب کار میباشد .

 

وب سایت هاب کار : www.hubcar.ir

اپلیکیشن اندروید از کافه بازار : دانلود

اپلیکیشن IOS  از سیب اپ : دانلود


2121

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744307