ایسنا نوشت: جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد که طی یکی دو هفته آینده نتایج افراد واجد صلاحیت برای بهره‌مندی از کسرخدمت‌های ایثارگری، آزادگی و رزمندگی اعلام می‌شود.

سردار ابراهیم کریمی درباره آخرین وضعیت افراد ثبت نام کننده در طرح کسرخدمت‌های ناشی از ایثارگری، جانبازی و رزمندگی و اعلام زمان اسامی ۲۰ هزارنفر واجد شرایط گفت: برابر آمارهای ما در مهلت تعیین شده برای ثبت نام متقاضیان، ۳۵۷ هزار نفر اقدام به ثبت نام کردند که بلافاصله پس از اتمام مهلت ثبت نام عملیات بررسی مدارک و اسناد ارائه شده از سوی این افراد در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه در حال حاضر عملیات بررسی مدارک و فرم‌های پر شده توسط این افراد در مراحل پایانی خود قرار دارد، درباره اینکه اسامی افراد واجد شرایط چه زمانی اعلام خواهد شد، گفت: طبق زمان بندی‌های ما، طی یکی - دو هفته آینده اسامی افراد واجد شرایط اعلام خواهد شد و این افراد باید اسناد و مدارک خود را برای تکمیل بررسی‌ها و راستی‌آزمایی به سازمان وظیفه عمومی ناجا ارائه کنند تا پس از تایید صحت اظهارات‌شان از این کسر خدمت‌ها بهره‌مند شوند.
به گفته جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا، در سال آینده نیز ۲۰ هزارنفر دیگر می‌توانند در صورتی که بالاترین امتیاز را کسب کنند از این کسرخدمت‌ها بهره‌مند شوند.

۴۷۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
    1 0
    سلام وقتتون بخیر من 28 سالمه 11 ماه خدمت کردم 21 ماه پدرم سابقه ایثارگری داره جزء اولویت کسری ها نیستم .لطفا راهنمایی کنین چطور میتونم معافیت بگیرم